Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-02-03, 09:52
  #169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
En anledning till att du byggt upp ett stort kapital är att du spenderar en massa bortkastad tid på att kolla på annonser varje månad, istället för att betala 100 kr för att slippa.. Låter som en jävligt dålig investering i mina öron.

Haha, jag gör detta medan jag tittar på tv/städar/surfar och inte sitter jag och tittar noga igenom de annonser som visas, jag stänger av ljudet och klickar bara till nästa video när jag ser att den föregående avslutats. Så många människor slösar betydligt mer tid på idiotiska trådar på Flashback än jag på detta.
Citera
2019-03-13, 12:14
  #170
Medlem
Jag är en av dem som föll för hajpen och köpte aktier. Nu undrar jag hur jag går till väga för att rädda det som går.

Wifog Holding är börsnoterat, men de aktier jag har är fortfarande i Wifog AB, tyvärr. Hur bär jag mig åt för att sälja mina Wifog AB-aktier?
Citera
2020-01-15, 19:17
  #171
Medlem
fejsetnr1s avatar
Själv är man glad att dom föll som en sten så ingen idé att sälja typ. Nu rusade ju vertical venture idag. Fd (wifog). Efter nys om omvänt förvärv med nån tjing tjong kines...trodde alla va döda på botten i sjön. Men nu börjar dom ta mig fan försöka simma upp mot ytan igen,,,,
__________________
Senast redigerad av fejsetnr1 2020-01-15 kl. 19:21.
Citera
2021-01-07, 16:46
  #172
Medlem
fejsetnr1s avatar
Skulle sälja dom ja har men va fan nu går det mot ytan så ska nog vänta lite till,,,,har ju bitcoin grejs på g nu...arcane crypto. Bra eller dåligt ja det får framtiden utvisa,,sålde däremot alla transiro ja hade nu..låg på 46 - i gav trodde dom skulle komma tebaks men gav upp hoppet på dom..
__________________
Senast redigerad av fejsetnr1 2021-01-07 kl. 16:53.
Citera
2021-02-19, 17:54
  #173
Medlem
fejsetnr1s avatar
Jahap nu sitter man här med skägget i brevlådan..sa till mig själv når dom 50 öre säljer ja garanterat..gick in o kolla i början på veckan då stod dom i över 70 öre..ne inte kan ja sälja nu då dom går så bra...dagen efter hade dom efter dålig kritik gått ner till 30 öre typ...faaaen nu sitter man kvar med dom sedan flera år...nästa gång dom når 0.50 då e ja på garanterat..PS. aktien heter arcane crypto numer. DS. Dock ska ja kanske inte klaga för ca 2 år sedan var mitt inehav värt 2000 ca. Nu idag efter dippen 14000.. men efter att vart uppe i över 20 tusen känns de surt som fan...
Citera
2021-03-25, 19:29
  #174
Medlem
trazkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fejsetnr1
Jahap nu sitter man här med skägget i brevlådan..sa till mig själv når dom 50 öre säljer ja garanterat..gick in o kolla i början på veckan då stod dom i över 70 öre..ne inte kan ja sälja nu då dom går så bra...dagen efter hade dom efter dålig kritik gått ner till 30 öre typ...faaaen nu sitter man kvar med dom sedan flera år...nästa gång dom når 0.50 då e ja på garanterat..PS. aktien heter arcane crypto numer. DS. Dock ska ja kanske inte klaga för ca 2 år sedan var mitt inehav värt 2000 ca. Nu idag efter dippen 14000.. men efter att vart uppe i över 20 tusen känns de surt som fan...

50 öre? Jag tror vi är uppe i 1kr innan juni. Dels berättade ju Bull Jenssen att Teslacoil hade flera stora ”businessföretag” som var i färd med att skriva avtal. Det lär dyka upp pm om detta inom kort.

Sedan har Kaupang ökat sina transaktioner med 1400% senaste halvåret och dom lär fortsätta öka i kraft med att fler och fler norrmän köper på sig kryptovalutor. Så några veckor efter rapporten 7 maj när all krutrök lagt sig så har vi nog en stabil kurs på runt kronan. Men jag kommer sitta på mina aktier i många år, älskar Bull Jenssens visioner för bolaget. Finns ju även spännande företag i portföljen som t ex pure som kan bli spännande på sikt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback