2014-09-07, 20:47
Medlem
Blir så j-a trött! Detta har hänt förut men jag kommer inte ihåg hur jag åtgärdade det...

Höll på att skriva SMS och så råkade jag hamna i "text-igenkännings-läget" dvs istället för ett qwerty-tgb har jag text-igenkänning...

Hur återgår jag? Har googlat... och där säger de att man ska trycka på tgb-symbolen, men någon sådan finns inte!!!

Hur f-n kan det var så jävla idiotiskt att man behöver fråga på ett forum för en så enkel sak.. är nöjd med telefonen i övrigt men ASDJKLFAQ81239419¤APIOUSJEDF()!"?¤u)JASIDF ! !!!!!!! !!!
Citera
2014-09-07, 20:55
Medlem
T_Sands avatar
Ta fram tangentbordet så att du kan skriva något. Sen kommer det upp en symbol uppe i vänstra hörnet. Dra ner gardiner och tryck på tangentsymbolen. Sen är det bara ändra till vad som önskas.
Citera
2014-09-07, 21:08
Medlem
Nu har jag tagit fram tangentbordet (med teckenigenkänning) och ingenting ändrades/dök upp på skärmens övre vänstra hörn!? eller tangentbordets vänstra övre hörn för den delen...
Citera
2014-09-07, 21:24
Medlem
Gogglade lite mer... och verkar tyvärr som så att man måste starta om telefonen... vilket jag gjorde och vips är den tillbaka.

Vilket jävla CRAP! Är nöjd i övrigt med telefonen men hur f-n kan ett så stort företag som Samsung inte fixa en sån här sak, telefonen har ju funnits i ett år.... Nä nästa telefon blir en nexus eller annan telefon som har vanilla-android!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in