Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2017-06-29, 22:52
  #97
Medlem
dödsknivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Väldigt bra skrivet i alla fall! Satt och läste nu bara för underhållningsvärdets skull.

Blir också sugen på att börja kuta lite. Hur ofta kan man göra det på en vecka utan att det blir för mycket? Får man fortfarande kickar av det trots att man gör det så ofta som flera gånger i veckan?

Jag hänvisar till "tråden om löpning" för tips och tricks från duktiga löpare. Kul att du vill börja, är du helt otränad som löpare skulle jag inte köra oftare än två gånger/vecka till att börja med, annars riskerar du att överanstränga dig. Kickar vettefan men ju längre man kör desto mer ödmjuk blir man ju inför dagsformer och toppar och dalar. Kicken är väl snarast att veta att man det senaste året har trotsat väder, vind och omotivation och lyckats putsa sitt PB med en minut. Det kan vara en rätt fet kick att komma hem efter ett riktigt jävla överjävligt pass också. Men jag är fel person att fråga, jag är både lat och har dålig disciplin och kommer inte ut så ofta som jag skulle vilja
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback