Jag har vetat om det i flera månader och ska utveckla exakt vad som hänt - som Aftonbladet inte berättar för er.
Peter Norman var tillsammans med sin fru på fest. Då hade han redan påbörjat en "erotisk relation" med LRF-kvinnan. Detta upptäckte hans fru då hon tjuvkikade i hans telefon.
Där och då hade det kunnat braka lös inför näringslivsfolk. Så blev inte fallet, för hon var smart.
Hon hävdade senare på kvällen att hennes telefon hade slut batterier och att hon var tvungen att ringa sin mamma. Hon lånade telefonen och isolerade sig i ett annat rum. Där skärmdumpade hon alla sms och mailade vidare till sin egen mail.
Kort senare tvingade hon sin dåvarande man att skjutsa hem henne.
Därefter var uppbrottet ett faktum och hon har under en längre tid utpressat honom för att inte lämna sms-konversationerna till pressen.
Det har hon uppenbarligen gjort nu och det finns en lång rad av erotiska sms. Grovt snusk.
Rätt eller fel av Aftonbladet att vara med i en utpressning?
Jag fattar inte riktigt, men kan bekräfta att det är kvinnan i fråga.
Min enkla tanke var att det faktum att hon nu är outad här i tråden harmonierar fint med hennes rubrik i tweetet, "Sociala medier går inte att kontrollera".
Det har hon uppenbarligen gjort nu och det finns en lång rad av erotiska sms. Grovt snusk.
Å f-n, det trodde jag faktiskt inte om honom men där ser man hur fel man kan ha. De få gånger jag träffat honom så verkade han vara en kamrerstyp men även de behöver ju ibland.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!