Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-06-18, 23:29
  #1
Medlem
Hej.
Någon vänlig själ som vet vart det finns att ladda ner eller någon som har ett program att låsa upp SonyEricssons T68i ???
Hittat vilken kabel man ska använda men hittar fan inte programet till just den =(
Vore snällt om ni ville dela med er om ni har.



Och ni som nu vill påpeka att jag ska lämna den till polisen om den är spärrad eller att den säkert är stulen och att det är fel... *gäsp*
Citera
2003-06-19, 03:43
  #2
Medlem
oGGos avatar
har du sökt på DC för där finns en hel uppsjö med prylar till t68i... kolla där säger jag bara.. hittade inget på de vanligaste hack sidorna
Citera
2003-06-19, 09:58
  #3
Medlem
DC

Citat:
Ursprungligen postat av oGGo
har du sökt på DC för där finns en hel uppsjö med prylar till t68i... kolla där säger jag bara.. hittade inget på de vanligaste hack sidorna

Tack för att du kollat, jo jag har kollat DC men har bara hittat diverse logomanager och liknande. Dessutom gjorde många så mina virusprogram började leva om, verkar vara en hel del smittade av dom som finns också =( Men tack iaf.
Citera
2003-06-19, 11:19
  #4
Medlem
På: www.esato.com/board/index.php?viewcat=2
Finns det massor av information om SE telefoner lycka till
Citera
2003-06-19, 12:44
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ex007
På: www.esato.com/board/index.php?viewcat=2
Finns det massor av information om SE telefoner lycka till

tackar massor för det, ska sätta mig och leta gärnet där då =)
Citera
2003-06-19, 23:08
  #6
Medlem
=(

Tyvärr gick det inte så bra på det forumet, alla var helt hedliga och var imot att spärra upp telefoner =( Får sätta mig och leta vidare efter programet. Tack iaf alla berörda.
Citera
2003-07-07, 06:38
  #7
Medlem
dakkes avatar
Re: SonyEricsson

Citat:
Ursprungligen postat av TheKing
Hej.
Någon vänlig själ som vet vart det finns att ladda ner eller någon som har ett program att låsa upp SonyEricssons T68i ???
Hittat vilken kabel man ska använda men hittar fan inte programet till just den =(
Vore snällt om ni ville dela med er om ni har.



Och ni som nu vill påpeka att jag ska lämna den till polisen om den är spärrad eller att den säkert är stulen och att det är fel... *gäsp*


Hahaha lämna till polisen vore dumt. Men skicka mig ett mail så kan jag hjälpa dig .

Draken_flyger@hotmail.com
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback