Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-10, 23:07
  #1549
Medlem
TheLizardKing22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Ja fyfan, det är ren idioti tror jag fått i mig 150-200mg som mest, ibland blir jag bara gränslös under berusning, typ sveper ett helrör på krogen... Man vet att det är en dum idé men djävulen gillar dumheter...

0.5-2mg är rimligt, det är åratal sedan jag tog flumdoser. Det räcker att fucka ur en gång rejält för att bli avskräckt, jag har fått byta väggar och golv i vardagsrummet i min första BR. Jag vet inte vad jag hade gjort men lyckades inte få det rent så fick riva ut och göra nytt. Dyr minneslucka...

Det är väl en av de saker man måste uppleva på egen hand innan man tar förmaningarna på allvar...

Tack för rekommenderad dos, får pröva igen!
Citera
2019-04-01, 19:09
  #1550
Medlem
La en order på 25blotters av denna trevliga benso som jag läst mycket om.
Första gången jag kommer testa den och har stora förhoppningar!

Hoppas bara att jag kan få hem mitt packet, la ordern i fredags, står bara att den är mottagen men fortfarande inte skickad.. lite skumt, skrivit till Vendorn oxå men ej fått något svar.. så hoppas inte jag kasta ut 300kr i sjön nu..

Nej! Nästa gång blir det utrikes, mycket bättre och får alltid hem från den sidan jag tänkte beställa ifrån isf. Mvh
Citera
2019-04-02, 10:28
  #1551
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoneland
La en order på 25blotters av denna trevliga benso som jag läst mycket om.
Första gången jag kommer testa den och har stora förhoppningar!

Hoppas bara att jag kan få hem mitt packet, la ordern i fredags, står bara att den är mottagen men fortfarande inte skickad.. lite skumt, skrivit till Vendorn oxå men ej fått något svar.. så hoppas inte jag kasta ut 300kr i sjön nu..

Nej! Nästa gång blir det utrikes, mycket bättre och får alltid hem från den sidan jag tänkte beställa ifrån isf. Mvh

Antar att dina blotters ligger på 0.5mg. Då har du betalt 300kr för 12.5mg. Jag tycker att inte man ska sponsra dessa skojare. Man kan lätt få 500mg för dom pengarna.

Hoppas du får dina order hursomhelst.
Citera
2019-04-03, 15:17
  #1552
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Antar att dina blotters ligger på 0.5mg. Då har du betalt 300kr för 12.5mg. Jag tycker att inte man ska sponsra dessa skojare. Man kan lätt få 500mg för dom pengarna.

Hoppas du får dina order hursomhelst.

Jo jag fick min order, men får inte ut något av lapparna? Skumt..
Citera
2019-04-03, 18:33
  #1553
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoneland
Jo jag fick min order, men får inte ut något av lapparna? Skumt..

Blotters måste hanteras försiktigt. Om de du köpte dem ifrån har tagit på dem utan handskar osv så tappar de effekt.

Jag hade klona blotters och flualpra blotters förrut från en utav de bästa inom EU. Klona blottersen var mycket äldre än flualpran så klonan funkade knappt alls medan flualpran behövde jag bara 1/4 dels blotter.

Tror pellets har bättre hållbarhet, pulver oxå. Trist att dina inte var nå bra.

Hur många har du käkat? Man ska få bra effekt av 0.5 utan tolerans iaf.

Jag har några klona blotters som borde komma innan helgen om allt går som det ska.
Citera
2019-04-07, 14:32
  #1554
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Blotters måste hanteras försiktigt. Om de du köpte dem ifrån har tagit på dem utan handskar osv så tappar de effekt.

Jag hade klona blotters och flualpra blotters förrut från en utav de bästa inom EU. Klona blottersen var mycket äldre än flualpran så klonan funkade knappt alls medan flualpran behövde jag bara 1/4 dels blotter.

Tror pellets har bättre hållbarhet, pulver oxå. Trist att dina inte var nå bra.

Hur många har du käkat? Man ska få bra effekt av 0.5 utan tolerans iaf.

Jag har några klona blotters som borde komma innan helgen om allt går som det ska.


Om det är samma vendror med röda blotters så tror jaag inte, tog alla 0.5mg. inget hände, min vän kan intyga skrev till vendorn om det det oxå. då mina iktro och xanax funkade nästa dag hur enkelt som helst. har knappt tolerans. Men men, dom skulle ge mig en kompression!
Citera
2019-04-13, 01:05
  #1555
Medlem
Twhds avatar
Någon som känt någon AT på denna?

Har brukat i ca 3-4 veckor, 1-2 blotters kvällstid för att sova (0.5mg per blotter) och idag tog jag inga och har känt mig nere hela dagen och inte kunnat sova.

Inget som håller i länge, eller?
Är den lika potent som alpra? Eller mer potent?

Tex 0.5mg klona = hur mycket alpra, ca?

Tack!
Citera
2019-04-13, 23:43
  #1556
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twhd
Någon som känt någon AT på denna?

Har brukat i ca 3-4 veckor, 1-2 blotters kvällstid för att sova (0.5mg per blotter) och idag tog jag inga och har känt mig nere hela dagen och inte kunnat sova.

Inget som håller i länge, eller?
Är den lika potent som alpra? Eller mer potent?

Tex 0.5mg klona = hur mycket alpra, ca?

Tack!

Klona ger at snabbt.
Men det jobbigaste (för mig) är att jag inte kan somna riktigt under ett par veckor efter jag tagit klona.
Räcker att jag tar klona en gång sen är insomningen fuckad i nästkommande veckor.
Trots att jag har zopiklon så somnar jag inte riktigt ändå.
Citera
2019-11-24, 15:45
  #1557
Medlem
0.5 mg klonazolam =2.5 mg Alprazolam så ja den är ruskigt potent!! Just klonazolam har 4 x värre at än någon annan bensodiazepin fråga mig inte varför men såg detmpå någon studie.som gjorts i USA. Rekomenderar ingen som går på opiater att ta klonazolam då den sänker andningsfrekvensen rejält en annorlunda benso kort och gott. Ne.beställ hellre Etizolam eller flualpra pm ni.går på opiater undvik bromazolam samt klonazolam.
Citera
2020-05-20, 14:47
  #1558
Medlem
Jaha, då har jag tydligen köpt ett gäng klonazolam 0.5mg’s blotters.

Förra gången jag köpte klona blotters så var de inaktiva. Antagligen var de duåligt hanterade och därför funkade dom inte.

Om det är 0.5mg klonazolam på varje blotter. Bör man klippa dom på hälften till att börja med?
Citera
2020-05-21, 17:41
  #1559
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Jaha, då har jag tydligen köpt ett gäng klonazolam 0.5mg’s blotters.

Förra gången jag köpte klona blotters så var de inaktiva. Antagligen var de duåligt hanterade och därför funkade dom inte.

Om det är 0.5mg klonazolam på varje blotter. Bör man klippa dom på hälften till att börja med?
Beror ju hur du vill bli, om det nu faktiskt är 0.5mg så skulle jag börja med 3/4, men kör på 1/2 o se hur det känns.
Citera
2020-06-09, 15:36
  #1560
Medlem
Mannu86s avatar
Har fått hem 1g av denna från utlandet. Hur tar man 1mg utan våg? Hur ser 1mg ut? En liten, liten knivspets? Pulvret är orangefärgad och mjölig.
Tacksam för svar
__________________
Senast redigerad av Mannu86 2020-06-09 kl. 16:24.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback