Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-16, 02:49
  #1537
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhoamI137
Också kommit över en del blotters nu Blir att testa ikväll, saknat denna rackaren hehe

Vad var din erfarenhet? ^^
Citera
2018-11-16, 11:10
  #1538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raketforandringen
Vad var din erfarenhet? ^^
Lika bra som jag kom ihåg
Somnade gott på en 0,5mg och kände även av en del dagen efter
Citera
2018-11-16, 14:07
  #1539
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhoamI137
Lika bra som jag kom ihåg
Somnade gott på en 0,5mg och kände även av en del dagen efter

Förstår ingenting alls nu. Hjälp mig. Käkade nog 2-3 mg (i form av blotters.) Ovanpå det åt jag 0,7 gram rent opium, (från annan vendor). Kände i princip ingenting alls och då har jag fått höra stora varningstexter om att tar man 1-1,5 Clon så äre hjärnsläpp och muskelavslappning. Hade 5 av reti och fem av clon, har någon enstaka blotter kvar. Minns allt, ingen blackout, men skum kväll. Vendorn var helt redo bör tilläggas så undrar vad fan det var frågan om. Eller så var jag så jävla borta att jag inte visste om det? Satt mest hemma o softa.
Citera
2018-11-16, 14:48
  #1540
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raketforandringen
Förstår ingenting alls nu. Hjälp mig. Käkade nog 2-3 mg (i form av blotters.) Ovanpå det åt jag 0,7 gram rent opium, (från annan vendor). Kände i princip ingenting alls och då har jag fått höra stora varningstexter om att tar man 1-1,5 Clon så äre hjärnsläpp och muskelavslappning. Hade 5 av reti och fem av clon, har någon enstaka blotter kvar. Minns allt, ingen blackout, men skum kväll. Vendorn var helt redo bör tilläggas så undrar vad fan det var frågan om. Eller så var jag så jävla borta att jag inte visste om det? Satt mest hemma o softa.

Ja det låter konstigt :/ Har även Etizolam blotters, känner mig skönt avslappnad på 0,5 clona. Likaså med Etizolam 1mg blotter.
Tolerans har jag också då jag ätit Ksalol (xanor) i princip dagligen i ett par år.
Kan bero på att jag lider av stark ångest och därav känner jag avslappningen betydligt mer?
Citera
2018-11-22, 00:00
  #1541
Medlem
Testade Clonazolam 0,5mg på blotter och fick bra effekt! Dock verkar toleransen skjuta i höjden fort.. Har rätt hög tolerans redan allt som allt!
Citera
2018-12-02, 14:30
  #1542
Medlem
jagfunderars avatar
Vad kan ni jämföra ruset på denna benzo med?

Är den lik Xanax, ångestdämpande?
Eller Klonazepam/Rivotril, avslappnande?
Eller som Diazepam?

Vad jag saknar Xanax blotters! Så diskreta och bra.
Citera
2018-12-03, 07:18
  #1543
Medlem
TheLizardKing22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagfunderar
Vad kan ni jämföra ruset på denna benzo med?

Är den lik Xanax, ångestdämpande?
Eller Klonazepam/Rivotril, avslappnande?
Eller som Diazepam?

Vad jag saknar Xanax blotters! Så diskreta och bra.

Får ta och lägga en +1 på det ovantåendestående inlägget och frågorna däri. Ni som brukar/har prövat det som cirkulerar nu för tiden, hur är den och i vilka mängder?
Citera
2018-12-07, 19:44
  #1544
Medlem
Adidas är grymma.

Har lite svårt att bedöma clonazolam själv. Funkar bra de förstå gångerna och nog går de att flumma på men föredrar helt klart xanor mot ångest.

Etizarna däremot är verkligen något extra.
Citera
2018-12-07, 19:55
  #1545
Medlem
TheLizardKing22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Adidas är grymma.

Har lite svårt att bedöma clonazolam själv. Funkar bra de förstå gångerna och nog går de att flumma på men föredrar helt klart xanor mot ångest.

Etizarna däremot är verkligen något extra.

Tyckte Etizolam kändes lite klen personligen.

Det kan emellertid mycket väl bero på korstolerans, något som i sig är en knepig historia...

Får väl bli lite egenhändigt utforskande i vanlig ordning.
Citera
2018-12-08, 12:17
  #1546
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLizardKing22
Tyckte Etizolam kändes lite klen personligen.

Det kan emellertid mycket väl bero på korstolerans, något som i sig är en knepig historia...

Får väl bli lite egenhändigt utforskande i vanlig ordning.

Etizolam ger mig ångesrdämpning, muskelavslappning och går att sova på. Tyckte ruset var knepigare på clonazolam, fast visst är den bättre för flum.

Men jag har tagit över 50mg etiz ett antal gånger, inget jag rekommenderar... Men nog fan är det kräm i dem!
Citera
2018-12-09, 23:14
  #1547
Medlem
TheLizardKing22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Etizolam ger mig ångesrdämpning, muskelavslappning och går att sova på. Tyckte ruset var knepigare på clonazolam, fast visst är den bättre för flum.

Men jag har tagit över 50mg etiz ett antal gånger, inget jag rekommenderar... Men nog fan är det kräm i dem!

Jo de doserna var jag aldrig i närheten av, sannolikt varför jag upplevt den som klen. De där "flödder"-sessionerna kan urarta illa kvickt... Du slipper mestadels att komma ihåg dem i alla fall (även om du måste leva med konsekvenserna).
Citera
2018-12-09, 23:47
  #1548
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLizardKing22
Jo de doserna var jag aldrig i närheten av, sannolikt varför jag upplevt den som klen. De där "flödder"-sessionerna kan urarta illa kvickt... Du slipper mestadels att komma ihåg dem i alla fall (även om du måste leva med konsekvenserna).


Ja fyfan, det är ren idioti tror jag fått i mig 150-200mg som mest, ibland blir jag bara gränslös under berusning, typ sveper ett helrör på krogen... Man vet att det är en dum idé men djävulen gillar dumheter...

0.5-2mg är rimligt, det är åratal sedan jag tog flumdoser. Det räcker att fucka ur en gång rejält för att bli avskräckt, jag har fått byta väggar och golv i vardagsrummet i min första BR. Jag vet inte vad jag hade gjort men lyckades inte få det rent så fick riva ut och göra nytt. Dyr minneslucka...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback