Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-23, 14:04
  #1525
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dicevy
Fyfan! Denna var (är) så grym! Tagit i princip den sista nu, köpte på mig uppåt 300st innan den klassades och har haft dem fram tills nu. Tycker denna är så mycket bättre än t.ex Xanor (som jag ens inte vill ha). Började aldrig "miss"bruka denna utan tog dessa enbart för att behandla ångest samt vid panikattacker. Usch saknar dessa, bara en 0.5-1mg kunde avbryta en äckligt kraftfull och långvarig panikattack och fick en att må så bra och lycklig.

Finns det någon annan benso som påminner om denna? I syfte att behandla ångesten då men som finns på recept? Ogillar Xanor på grund utav hur däckad man blir av den. Iktorivil tycker jag inte knappt biter på ångesten. Bytte på min begäran från Xanor -> Iktorivil till Diazepam istället. Inga jobbiga biverkningar som t.ex på Xanor som gör i alla fall mig fasligt trött. Klonan var bäst som ångestlindrande och man blev inte direkt trött av dem heller i lägre doser

Vill inte få något så kallat "rus" utan enbart lindra ångest. Vilken benso är Klonazolam närmast? Eller är den en klass för sig?

Ja det är den, sist jag åt den åt jag på hästdoser, numer när jag tar sporadiskt (vid behov) och behöver uppföra mig håller jag mig till MAX 0.5 haha.
Lik är ingen på svenska marknaden, möjligtvis temesta som iaf jag endast blir ångestlindrad på, om jag inte tar för mkt, då blir den sederande som fan ist. Bromazepam annars.
Citera
2018-09-23, 14:33
  #1526
Medlem
Denna verkar vara extremt populär i Mexiko och USA, benzo är hemskt hur som helst, undvik till alla medel.
Citera
2018-09-23, 15:11
  #1527
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gedrud
Denna verkar vara extremt populär i Mexiko och USA, benzo är hemskt hur som helst, undvik till alla medel.

Kan tänka mig det. Den var väldigt populär här i Sverige också när den var laglig. Oerhört potent
Citera
2018-09-30, 17:33
  #1528
Medlem
tjackknugens avatar
Som jag saknar denna. Minns när jag intog 1mg(?) från RC2fyra utan tolerans och vakna några dagar senare på en hemmafest i andra sidan av Sverige. Farligt farligt men härligt härligt.
Citera
2018-10-08, 11:51
  #1529
Medlem
Var det någon smak på dom ?
Zolamer har ofta en lite alpra likn smak
Mina smakar mest mjöl , men dom funkar och ja köpte dom vetandes att de var ojämna 0-2mg
Citera
2018-10-08, 13:55
  #1530
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trocaderos
Var det någon smak på dom ?
Zolamer har ofta en lite alpra likn smak
Mina smakar mest mjöl , men dom funkar och ja köpte dom vetandes att de var ojämna 0-2mg

Det är bindningen ni känner smak utav. Själv handlat "xanax" som skulle ha innehållt Alpra. Man däckade dock på en men bara "mjöl" bindningsmak. Detta gör det särskilt svårt att ta de subginalt.
Citera
2018-10-15, 14:32
  #1531
Medlem
Jag har 100mg rent pulver på ingång.

Tänkte göra en lösning på 50ml i en theralen flaska med pipett.

Om jag stoppar i 100mg i 50ml vätska så blir det 2mg/ml. Är det en bra lösning?

Och vad heter den där PG vätskan som benso löser sig i?
Citera
2018-10-15, 14:42
  #1532
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Jag har 100mg rent pulver på ingång.

Tänkte göra en lösning på 50ml i en theralen flaska med pipett.

Om jag stoppar i 100mg i 50ml vätska så blir det 2mg/ml. Är det en bra lösning?

Och vad heter den där PG vätskan som benso löser sig i?

Låter starkt. Kommer ihåg dom små gula kapslarna som var på 0.5mg. Fler än 2 sådana fick mig att bli ett dreggelmongo flera gånger. Iofs utan speciell tolerans, men 2mg/ml om du tänker ta 1ml per gång låter mycket. Tycker jag.

Propylenglykol?
__________________
Senast redigerad av Flubro 2018-10-15 kl. 14:45.
Citera
2018-10-15, 14:53
  #1533
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flubro
Låter starkt. Kommer ihåg dom små gula kapslarna som var på 0.5mg. Fler än 2 sådana fick mig att bli ett dreggelmongo flera gånger. Iofs utan speciell tolerans, men 2mg/ml om du tänker ta 1ml per gång låter mycket. Tycker jag.

Propylenglykol?

Propylenglykol stämmer nog.

Theralen pipetten har ju märkning för 0.25ml 0.5ml och 0.75ml så då kan jag ju ta 0.25ml som borde vara 0.5mg.
Citera
2018-10-15, 15:03
  #1534
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Propylenglykol stämmer nog.

Theralen pipetten har ju märkning för 0.25ml 0.5ml och 0.75ml så då kan jag ju ta 0.25ml som borde vara 0.5mg.

Ja just det. Har inte haft theralen på några år, isåfall blir det nog så bra det kan bli . Bättre än bra. Kan vara min favorit rc-benso genom tiderna... Lyllo
__________________
Senast redigerad av Flubro 2018-10-15 kl. 15:07.
Citera
2018-11-10, 19:19
  #1535
Medlem
yournotlikemes avatar
Jävlar vad denna är potent, kommer över en del blotters på 0.5 mg och två stycken gjorde att jag slocknade 6 timmar mitt på dagen i soffan

Måste ta det lugnt med dessa märker jag.
Citera
2018-11-14, 16:05
  #1536
Medlem
Också kommit över en del blotters nu Blir att testa ikväll, saknat denna rackaren hehe
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback