Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-04, 15:11
  #1513
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Jävlar vilken lyx! Somliga är riktigt avundsjuka
Jag åt 1mg dygn i ca 6mån och upplevde ingen ökad tolerans.
Haha, det kan jag tänka mig! Blev jävligt paff då jag var bra sliten och rotade efter laxen när jag kände överdelen utav en ziplock-påse mellan fingrarna! Hur ofta glömmer man bort att man har en sådan mängd knark längst in i frysen liksom?

Låter kanon angående toleransen! Har intagit 0,5mg idag och känner mig ångestfri, skön och avslappnad.
Citera
2018-07-26, 21:03
  #1514
Medlem
Motorola80s avatar
Känns fint med dessa. 100st nya clonazolam kom idag
Citera
2018-07-26, 22:18
  #1515
Medlem
Gillar ni denna? Hur skulle ni jämföra denna med originalet som vården använder?

Är lite nyfiken på hur avslappnad man blir av denna och om den är kramplösande?
Citera
2018-07-27, 01:07
  #1516
Medlem
Motorola80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Gillar ni denna? Hur skulle ni jämföra denna med originalet som vården använder?

Är lite nyfiken på hur avslappnad man blir av denna och om den är kramplösande?

Den här är så grymt stark, visst kan man jämföra med vården men clonasolam kommer alltid vara bensots Grymmaste starkaste om funnits på evigheter!

Vet inte, lite avslappnad blir man kanske..., men mest bäng faktist!!!!

MVH M80
Citera
2018-07-27, 09:30
  #1517
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motorola80
Den här är så grymt stark, visst kan man jämföra med vården men clonasolam kommer alltid vara bensots Grymmaste starkaste om funnits på evigheter!

Vet inte, lite avslappnad blir man kanske..., men mest bäng faktist!!!!

MVH M80


Men alltså är den så stark? Hur är det men dos mässigt?

Vad ligger doseringen på dessa?
Citera
2018-07-28, 20:06
  #1518
Medlem
Motorola80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Men alltså är den så stark? Hur är det men dos mässigt?

Vad ligger doseringen på dessa?

Tjena .

Ja, denna är en benso för sej, jag försöker max äta en fjärdedels tablett 2-3 ggr dagligen, men ibland är det långa minnesluckor samt att man sover på stolar och golv etc etc... he he.

MVH M80
Citera
2018-07-28, 21:18
  #1519
Medlem
Sterios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motorola80
Tjena .

Ja, denna är en benso för sej, jag försöker max äta en fjärdedels tablett 2-3 ggr dagligen, men ibland är det långa minnesluckor samt att man sover på stolar och golv etc etc... he he.

MVH M80


Är denna klassad ? Mvh
Citera
2018-07-28, 21:29
  #1520
Medlem
Motorola80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sterio
Är denna klassad ? Mvh


Ja, den är klassad, nån gång under 2015 blev den det,,om jag minns rätt!

MVH
Citera
2018-07-28, 21:43
  #1521
Medlem
Sterios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motorola80
Ja, den är klassad, nån gång under 2015 blev den det,,om jag minns rätt!

MVH


Typiskt!. Haha
Citera
2018-08-25, 01:29
  #1522
Avstängd
Brain Formulas avatar
En solklar favorit denna. Kom nyligen över ett hundratal från gamla n2p0. Sällan varit så lycklig. Denna och etizolam slår alla benso på recept.
Citera
2018-08-31, 17:46
  #1523
Avstängd
Antichrist1s avatar
De här är verkligen en klass i sig, turligt nog är de inte helt väck från marknaden, iallafall ej de blåa.

Nackdelen är ju att man blir något oerhört dement bara under två veckors bruk á 1mg om dagen. Så gäller ju att ha lite självdisciplin.
Citera
2018-09-13, 08:12
  #1524
Medlem
Fyfan! Denna var (är) så grym! Tagit i princip den sista nu, köpte på mig uppåt 300st innan den klassades och har haft dem fram tills nu. Tycker denna är så mycket bättre än t.ex Xanor (som jag ens inte vill ha). Började aldrig "miss"bruka denna utan tog dessa enbart för att behandla ångest samt vid panikattacker. Usch saknar dessa, bara en 0.5-1mg kunde avbryta en äckligt kraftfull och långvarig panikattack och fick en att må så bra och lycklig.

Finns det någon annan benso som påminner om denna? I syfte att behandla ångesten då men som finns på recept? Ogillar Xanor på grund utav hur däckad man blir av den. Iktorivil tycker jag inte knappt biter på ångesten. Bytte på min begäran från Xanor -> Iktorivil till Diazepam istället. Inga jobbiga biverkningar som t.ex på Xanor som gör i alla fall mig fasligt trött. Klonan var bäst som ångestlindrande och man blev inte direkt trött av dem heller i lägre doser

Vill inte få något så kallat "rus" utan enbart lindra ångest. Vilken benso är Klonazolam närmast? Eller är den en klass för sig?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback