Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-08, 16:24
  #349
Medlem
havregransgrats avatar
Inget fel på oljorna, fungerar som de ska, men leveranserna däremot har varit undermåliga.Kommer sent och inte alltid vad du beställt utan det fattas något.Däremot har jag alltid fått mina varor efter att jag ställt frågan så måste ändå gröna.
Citera
2016-12-08, 20:12
  #350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getz
Någon som beställt från SP nyligen? har det fungerat bra?

Inga problem alls. Bra riv i testo-e och deca.
Citera
2016-12-16, 18:45
  #351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av havregransgrat
Inget fel på oljorna, fungerar som de ska, men leveranserna däremot har varit undermåliga.Kommer sent och inte alltid vad du beställt utan det fattas något.Däremot har jag alltid fått mina varor efter att jag ställt frågan så måste ändå gröna.

Jo, leveranserna verkar vara åt helvete. Gjorde en beställning för ett bra tag sen men har inte sett röken av beställningen. Får hoppas att jag snart får produkterna, att SP har tagit pengarna till att handla julklappar eller att posten slarvat bort ordern. Bara det inte är polisen som fått tag på beställningen, blir ju en ganska tråkig jul i så fall. Skönt att höra att några av er fått era beställningar i alla fall.
Citera
2016-12-16, 19:35
  #352
Medlem
havregransgrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getz
Jo, leveranserna verkar vara åt helvete. Gjorde en beställning för ett bra tag sen men har inte sett röken av beställningen. Får hoppas att jag snart får produkterna, att SP har tagit pengarna till att handla julklappar eller att posten slarvat bort ordern. Bara det inte är polisen som fått tag på beställningen, blir ju en ganska tråkig jul i så fall. Skönt att höra att några av er fått era beställningar i alla fall.

Du får kontakta dom och höra vad som hänt.
Citera
2016-12-17, 17:35
  #353
Medlem
Va inte många veckor sen jag fick mer Deca från dem. Har dock testo restat då dom skulle få nytt inom en vecka. Gått 3 nu.
Citera
2016-12-28, 16:20
  #354
Medlem
Unniss avatar
Någon som testat solids högdoserade testo på sistone? Är även sugen på deras Winstrol, Är den bra?
Citera
2016-12-28, 19:08
  #355
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unnis
Någon som testat solids högdoserade testo på sistone? Är även sugen på deras Winstrol, Är den bra?

Det är inget fel på deras produkter men det är över 2 månader sen jag gjorde en beställning hos dem och jag har inte fått beställningen och de svarar inte på mail. Men du kanske har bättre flyt och får din beställning.

Citat:
Ursprungligen postat av Solid-Pharma
.
Citera
2016-12-29, 09:46
  #356
Medlem
Solid har lite problem just nu. Allt som är beställt och betalt kommer att dyka upp, men det kan ta tid. Mail svaras inte på.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback