Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-01, 12:00
  #1
Medlem
Tjena! Jag har nyligen stött på ett litet problem. När jag köpte mina högtalare och spelade musik via datorn så dånade basen och fick halva huset att vibrera. Men en vacker dag så bara "minskades" basens kraft med kanske 50-75%. Det fick mig att tro att högtalarna hade svikit mig men icke sa nicke för när jag kopplade in mobilen till högtalarna häromdagen med mobilen var basen lika dånande som Dag 1! Någon som har någon aning om vad problemet kan vara och hur det kan lösas?
Citera
2014-09-12, 14:10
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hilleman
Tjena! Jag har nyligen stött på ett litet problem. När jag köpte mina högtalare och spelade musik via datorn så dånade basen och fick halva huset att vibrera. Men en vacker dag så bara "minskades" basens kraft med kanske 50-75%. Det fick mig att tro att högtalarna hade svikit mig men icke sa nicke för när jag kopplade in mobilen till högtalarna häromdagen med mobilen var basen lika dånande som Dag 1! Någon som har någon aning om vad problemet kan vara och hur det kan lösas?

Kolla ljudinställningarna i datorn, tryck på den lilla högtalarikonen sen på högtalaren som kommer upp, så kan du ändra tex. basinställningar där
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback