Citat:
Ursprungligen postat av
Fantomsmaerta
Jag vet inte vart Ibirien ligger men din plan är alltså att hyra bostad, som du betalar med pengar som du bytt dig till, och utöver det ska du byta dig till mat?
Det låter som att du ska jobba helt enkelt. Jag vet inte varför du kallar det att leva utan pengar.
Ibirien = Ibiriska halvön. Du vet spanien och portugal. Västeuropa?
Din analys är korrekt jag ska jobba ett halvår för ett korrupt skitföretag och le varje dag. Efter det har jag en resa planerad. Under tiden ska jag lära mig latin och castellano samt kunna ta mig runt på franska och catalan. Många marockaner pratar franska.
Allt detta handlar om den geografiska platsens historia. Jag bor alltså i Katalonien ett land med ett helt annat synsätt på oss off the grid. Klart det har varit jobb för mig tidigare att beckna. Nu säljer jag bara till softa människor när jag vill ha en öl. Jag lär mig helt enkelt.
Min familj har betalat lite pengar till mig det är därför jag har problem ibland. Men främst varit ett problem under mina tidigare deppressioner. Jag har inte fått någon jävla månadspeng. Jag är skyldiga mina föräldrar runt 600 euro totalt och de har fonder som är mina för 400euro. Jag har en familj som varit fattiga men nu har det bra så när jag behöver pengar till bra saker. Som ett privat sjukhus där jag kan få faktiskt medicinsk hjälp så gör dom det. Men jag har "jobbat" utan chef eller stat i över 2 år och haft långvariga deppressioner och social ångest. Jag har alltid betalat hyran. typ alltid på sista dagen men det har jag kunnat lösa genom att sälja ett halvkilo weed till ett kompisgäng så jag tjänar någon hundring och sen sälja 100g till under månaden för mindre än dubbla inköpspris.
Jag tycker jag jobbat mycket men mest lärt mig. Nu lär jag mig bara saker. Jag är ung det är mening jag ska bete mig naturligt och vara uppmärksam och lära mig.
Anledningen jag skriver dessa trådcar är egen empirisk undersökning. Jag försöker inte vara mest liberal bara få er att tänka lite. Ni är fett tröga faktiskt
tl:dr: Skyldig min familj kanske 700 euro de har saker jag äger som är värda mer. Jag brukar få 2000kr om året av min mormor och lite småpengar av släkten födelsedag och jul. Jag reser mycket var nyligen på boom festival nästan gratis. Gör allt nästan gratis.
Jag utför arbete men jag jobbar inte skulle en anarkist säga
Jag lär mig genom att använda händerna mycker skulle en snikare säga
Jag har hittat gud säger 12stegs fåret 149 på raden som får föreläsa på högstadieskolor.
puss alla ska starta en mer chill tråd om varför jag var fantomen under ett tidigare liv.