Citat:
Ursprungligen postat av
Slitet-Golv
Väx upp och gå vidare i livet och sluta se dig som ett offer.
Det är ganska underligt att i Aktuella brott och Kriminalfall när det står om sexuella övergrepp på barn, är det mkt om att "Döda aset som har förstört barnets liv"
Men när fd barnet själv skriver här, då är det plötsligt annat ljud i skällan. Männishor!
Har du fobi för att bajsa?
Lr har du lixom många saker som triggar dej i vardagen?
Jag kan säga att min absolut värsta trigger är mensen. Jag får sådan extrem ångest så jag bara ligger paralyserad av fasa. Det triggar igång mkt flashacks och skit.
Eftersom det aldrig blev bättre med åren, typ samma skit 10 år senare, tog jag bort den kemikaliskt.
En annan obehaglig sak är folk som andas högt, tex tjockisar i backar som bär matkassar, när dom kommer stånkande.
Om man är på badstranden och en kille tittar på en som han är attraherad av en, då blir jag alltid mordiskt arg och brukar fantisera om att jag plockar upp ett automatvapen och skjuter av honom huvudet. Kvinnor säger mej att man ska "bli glad och känna sig smickrad" varför skulle man bli glad?? nej det fattar jag inte. Man känner sig som en liten hamburgare som den andre är redo att sätta tänderna i.
Jag tror att det är för att man känner sig osedd, alltså som under övergrepp, förövaren ser bara ens kropp, men skiter fullständigt i vem som bor däri/ens själ.
Se på tv kan vara triggande, för man vet aldrig vad som komma skall, det kan vara en puss lr sexscen. Och då får man ångest, och ändä sättet att bli av med sin egen ångest är att se någon annans, typ våldtäktsporr, och sen fastnar man i den destruktiva dominoeffekten.
Om jag sitter i knät på en kille jag gillar, kan jag känna, ska jag böja mej fram och pussas, lr kanske ska jag fiska upp träskon som står bakom fotöljen och drämma honom hårt i huvudet. Vad man än väljer, blir den ena sidan inom en besviken, så det känns ofta hugget som stucket. Det skulle kännas tillfredställande att drämma till oxå.