Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-04-25, 06:57
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Ingen benso är lätt att sluta med efter en tids brukande, om du är deppig innan du börjar äta sobrilen, som är den mildaste benson,så kommer du att må sämre när du slutar.

Fast detta gäller ju dom flesta benso (ingen aning dock om sobril kanske är snäppet värre).

Ingen vidare koll på benz och halveringstider men xanor har väl rätt kort halveringstid om jag inte missminner mig?
2017-05-18, 22:32
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonnyWalker.
Fast detta gäller ju dom flesta benso (ingen aning dock om sobril kanske är snäppet värre).

Ingen vidare koll på benz och halveringstider men xanor har väl rätt kort halveringstid om jag inte missminner mig?

Sobril är snarare den mildaste och enklaste att sluta med, just pga svagheten. Jämfört med t.ex. Alprazolam så är sobrilen en dans på rosor.

Alpra har en kort halveringtid, jämfört med t.ex diazepam och klonazepam.
2024-02-09, 22:47
  #27
Medlem
Några tips på en Benzo som fungerar bra mot ångest och socialfobi men som inte ändrar ens sinnesstämning så mycket eller gör att man blir personlighetsförändrad. Vet ej om det är rätt valda ord men en Benzo som inte gör att man inte blir efterbliven och får för sig massa knepiga grejer utan som bara fungerar mer på kroppens rektioner. Tack på förhand.
2024-02-09, 23:11
  #28
Moderator
Morfar-52s avatar
Gammal tråd, fortsätt i (FB) FAQ: bensodiazepiner ./låst
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback