Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-06-10, 10:58
  #25
Medlem
PiusXIIIs avatar
I Dr Phil-showen talades om att det handlar om flera offer. Som jag förstod det vänner till Stephanie Hayden som också har tigit i många år.
Citera
2016-06-10, 11:18
  #26
Medlem
Zaedrewss avatar
Kändes ganska mysko det där programmet från start. För det första så märkte man att dottern Stephanie var livrädd för sin farsa som hon stakade fram orden, just då kanske en hel kunde bortförklaras med nervositet att vara med i TV men den var nog riktig rädsla. Sedan hade han ju affärssinne för fem öre eller var en helt enkelt en otrevlig djävul att ha att göra med då han ständigt kom i onåd med de som faktiskt var bra vapensmeder och de fck gå men behöll värdelösa som han blivande svärsonen...

Om nu det rör sig om fler offer är nog helt givet för en sådan snubbe som han. Troligen har han väl skrämt dom till tystnad.
Citera
2016-06-10, 11:30
  #27
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Kändes ganska mysko det där programmet från start. För det första så märkte man att dottern Stephanie var livrädd för sin farsa som hon stakade fram orden, just då kanske en hel kunde bortförklaras med nervositet att vara med i TV men den var nog riktig rädsla. Sedan hade han ju affärssinne för fem öre eller var en helt enkelt en otrevlig djävul att ha att göra med då han ständigt kom i onåd med de som faktiskt var bra vapensmeder och de fck gå men behöll värdelösa som han blivande svärsonen...

Om nu det rör sig om fler offer är nog helt givet för en sådan snubbe som han. Troligen har han väl skrämt dom till tystnad.
Det har troligen att göra med hans "är du inte med mig, är du emot mig" attityd.
Man såg ju hur berört hennes var också, jag tror det bara är toppen av isberget, ungefär som med Bill Cosby.
Citera
2016-06-10, 11:33
  #28
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Kändes ganska mysko det där programmet från start. För det första så märkte man att dottern Stephanie var livrädd för sin farsa som hon stakade fram orden, just då kanske en hel kunde bortförklaras med nervositet att vara med i TV men den var nog riktig rädsla. Sedan hade han ju affärssinne för fem öre eller var en helt enkelt en otrevlig djävul att ha att göra med då han ständigt kom i onåd med de som faktiskt var bra vapensmeder och de fck gå men behöll värdelösa som han blivande svärsonen...

Om nu det rör sig om fler offer är nog helt givet för en sådan snubbe som han. Troligen har han väl skrämt dom till tystnad.

Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Det har troligen att göra med hans "är du inte med mig, är du emot mig" attityd.
Man såg ju hur berört hennes var också, jag tror det bara är toppen av isberget, ungefär som med Bill Cosby.
Som jag skrev i inlägg #1 så tyckte jag att han alltid gav ett obehagligt intryck och att dottern var rädd för honom.Och precis som du säger så är det nog bara toppen av isberget.
Citera
2016-06-10, 11:41
  #29
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Det har troligen att göra med hans "är du inte med mig, är du emot mig" attityd.
Man såg ju hur berört hennes var också, jag tror det bara är toppen av isberget, ungefär som med Bill Cosby.

Jo kommer och tänka på en del uttalanden som gjordes i programmet om nu när den bästa smeden bara lämnade och han sa sedan i någon intervju att "en dag ska jag berätta varför om allt skit" vilket kanske syftade då på att han fått vetskap om fler som drabbats kanske någon nu i hans omgivning. Kommer också ihåg när nu Will åkte dit för att övertala honom att komma tillbaka och det var som smeden först kom ut för att snacka lite när han nu såg att kamerateamet var med så att Will nu gör "hembesök" där nu hot förekommer för att tysta de som inte är med honom är nog ganska troligt.

Att nu svärsonen tills sist blir det enda kvar beror väl just på att han inte vågar ifrågasätta.
Citera
2016-10-15, 15:47
  #30
Medlem
Engelholms avatar
Rättegången börjar den 12 december.

http://bearingarms.com/bob-o/2016/08...back-december/
Citera
2017-07-18, 19:31
  #31
Medlem
Engelholms avatar
http://www.expressen.se/noje/tv-prof...-for-valdtakt/

2 st livstidsstraff+40 år.
Citera
2017-07-18, 19:39
  #32
Medlem
KungAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engelholm
http://www.expressen.se/noje/tv-prof...-for-valdtakt/

2 st livstidsstraff+40 år.


Wooaaa, dom kan det där med straff i US and A
Citera
2017-07-18, 19:43
  #33
Medlem
Vaffeljarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungAllan
Wooaaa, dom kan det där med straff i US and A

Jajamensan! High five på det! Här i Sverige hade han väl fått böter om ens det...
Citera
2017-07-18, 19:46
  #34
Medlem
Engelholms avatar
Ser ut som att han kan få mer för det här var inte för vad han hade gjort mot dottern.
Citera
2017-08-16, 11:39
  #35
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engelholm
Ser ut som att han kan få mer för det här var inte för vad han hade gjort mot dottern.
Ja, han lär ju ruttna i fängelset i alla fall...
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback