Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-05, 23:25
  #97
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Segway-tävlingen krävde väl inte direkt några genikunskaper? Det var ju bara grundläggande matte och köra lite på känsla.
Citera
2014-10-06, 13:46
  #98
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonFanderblad
Läkaren i Boston Tea Party?
Svensk skådis som har syster som också är skådis, kanske tom tvillingar. Kommer inte på namnet, arrgghhhh.
Citera
2014-10-06, 16:43
  #99
Medlem
Snubchurps avatar
Ställer mig frågande till er som menar att man borde göra ett program med frågor som bara genier kan räkna ut. Vem vill sitta och kika på tävlingar där lagen ska lösa extremt svåra uträkningar som kan ta timmar att lösa?
Geni kan man vara på olika sätt. Precis som Erika sa så är smarthet/genialitet hur man utnyttjar den intelligensnivå man fått.

Och Ja, Linnea är het på nått vis.
Citera
2014-10-07, 00:16
  #100
Medlem
D.Drogbas avatar
Jag är en av de få som inte tycker Linnea är het på något vis? Vad fan ser ni i henne? Hon ser inte bra ut och har inte det där söta beteendet. Det är bara smart hon har.

Erika däremot, WOW, hon är fab
Citera
2014-10-08, 13:16
  #101
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Drog en åt Emma i början av säsongen, nu är det bara Linnea kvar som är het!

Riktigt jävla porrig!
Citera
2014-10-08, 15:45
  #102
Medlem
hanklennarts avatar
jag gillar hela konceptet, även om det finns utrymme till förbättring , men hoppas på en fortsättning
skönt med ett program som inte premierar dummhet .
Annars kan man tro att hela tv utbudet handlar om att banta, bråka eller göra bort sig .
Alla program som big brother och paradise hotel bidrar till en fördumning av folket.
Citera
2014-10-09, 17:45
  #103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pingvinen
Svensk skådis som har syster som också är skådis, kanske tom tvillingar. Kommer inte på namnet, arrgghhhh.
Menar du Philip Zandén http://sv.wikipedia.org/wiki/Philip_Zand%C3%A9n
Citera
2014-10-09, 17:56
  #104
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Menar du Philip Zandén http://sv.wikipedia.org/wiki/Philip_Zand%C3%A9n

Så var det såklart. Tack, hopplöst när namnet fastnar i pannloben.
Citera
2014-10-10, 02:18
  #105
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Drogba
Jag är en av de få som inte tycker Linnea är het på något vis? Vad fan ser ni i henne? Hon ser inte bra ut och har inte det där söta beteendet. Det är bara smart hon har.

Erika däremot, WOW, hon är fab

Jag är helt inne på din linje. Kan inte för mitt liv förstå hur/varför man kan tycka att Linnea är het eller sexig. Det är ju inte så att jag springer skrikande till skogs när hon är i bild men speciellt tilltalande är hon inte. Som sagt så ser hon så j-a ledsen och gråtfärdig ut hela tiden.
Citera
2014-10-10, 15:54
  #106
Medlem
VonFanderblads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Jag är helt inne på din linje. Kan inte för mitt liv förstå hur/varför man kan tycka att Linnea är het eller sexig. Det är ju inte så att jag springer skrikande till skogs när hon är i bild men speciellt tilltalande är hon inte. Som sagt så ser hon så j-a ledsen och gråtfärdig ut hela tiden.
Du har kanske helt enkelt underskattat hur pervers den gemene FBaren är?
Citera
2014-10-10, 17:47
  #107
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonFanderblad
Du har kanske helt enkelt underskattat hur pervers den gemene FBaren är?

Onekligen, här nedan har vi en till som rymt från mentalsjukhus

Citat:
Ursprungligen postat av D.Drogba
Jag är en av de få som inte tycker Linnea är het på något vis? Vad fan ser ni i henne? Hon ser inte bra ut och har inte det där söta beteendet. Det är bara smart hon har.

Erika däremot, WOW, hon är fab
Citera
2014-10-10, 17:54
  #108
Medlem
Alltså ska man ha tävlingar där man ska köra något på en viss tid får man ju se till att maskinen går fullt från det att den startar, att sakta in och köra på känsla är ju fusk.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback