Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-28, 20:58
  #493
Medlem
Sqrbankens avatar
Men nej! Kärade ner mig i den tjocka polskan och så åker hon ut program 1
Citera
2016-08-29, 00:32
  #494
Medlem
Karlxgustafs avatar
De kunde väl ha haft ett lära känna deltagarna program innan de skickade ut första deltagaren.
Nu blev det ju typ hoppa fallskärm räkna matte lite för långsamt, tack för din medverkan och hej då.
Citera
2016-08-29, 10:30
  #495
Medlem
Någon jag suttit barnvakt åt för många år sedan är med i programmet, och ja det märktes redan som 3-åring var hen ett väldigt intelligent barn.
Citera
2016-08-31, 10:48
  #496
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlxgustaf
De kunde väl ha haft ett lära känna deltagarna program innan de skickade ut första deltagaren.
Nu blev det ju typ hoppa fallskärm räkna matte lite för långsamt, tack för din medverkan och hej då.

Ja, måhända minns jag fel men var det inte ett första program utan utslagningen tidigare?

Det blir kul att följa fortsättningen dock. Man känner sig aldrig så dum som under vissa moment i denna tävling...
Citera
2016-09-01, 18:59
  #497
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Ja, måhända minns jag fel men var det inte ett första program utan utslagningen tidigare?

Det blir kul att följa fortsättningen dock. Man känner sig aldrig så dum som under vissa moment i denna tävling...
Samt man känner sig aldrig så smart som under vissa moment av programmen
Citera
2016-09-02, 08:06
  #498
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkitNerDigFan
Samt man känner sig aldrig så smart som under vissa moment av programmen

Det är förvisso sant det med. Ett rent flashback-lag hade givetvis vunnit varenda tävling utan några som helst problem.
Citera
2016-09-02, 08:08
  #499
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Det är förvisso sant det med. Ett rent flashback-lag hade givetvis vunnit varenda tävling utan några som helst problem.
Med smart så menade jag självklart det sociala
Citera
2016-09-04, 20:10
  #500
Moderator
Dr Kings avatar
5 sekunders försprång för att vara klar med sin svävare först är ju helt försumbart om inte banan bara är 10 meter lång eller liknande. Bättre att bygga sin svävare i lugn och ro och se till så att den blir bra och gärna tjuvtitta lite grand på hur det andra laget bygger.

Man saknar någon galenpanna som tyskan i förra årets säsong som alltid hade sina egna idéer och definitivt inte fungerade bra att arbeta i lag.
Citera
2016-09-04, 20:22
  #501
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Vuxna människor som skickar en 18-åring till duellen är ju fan pinsamt
Citera
2016-09-04, 21:00
  #502
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitNerDigFan
Vuxna människor som skickar en 18-åring till duellen är ju fan pinsamt

Det roliga är ju att hon trodde hon kunde vinna över honom. Han var helt överjävlig, utklassad.
Citera
2016-09-04, 21:04
  #503
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkitNerDigFan
Vuxna människor som skickar en 18-åring till duellen är ju fan pinsamt
Är det någon enda som tagit ansvar och nominerat sig själv efter en bedrövlig insats i en tävling? Hade ju varit klädsamt om hon som körde så jävla illa tagit duellen själv.

Tror 18-åringen får träna lite på att hålla fokus, inte bra att konstant snegla på vad motståndaren gör.
Citera
2016-09-04, 21:21
  #504
Medlem
upperkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkitNerDigFan
Vuxna människor som skickar en 18-åring till duellen är ju fan pinsamt
Hurså? Om man är med i leken...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback