Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-08-27, 21:44
  #1
Medlem
Dr_Dollars avatar
http://www.tv3.se/jagad-av-hundar/ja...-tidigare-sett

Citat:
Tre tävlande, som inte har en aning om vad de gett sig in på, ska utföra utmaningar djupt in i en tät mörk skog där ingen hör dem skrika. De tre deltagarna känner varandra sedan tidigare, men nu sätts deras vänskap på prov.

Just när solens sista strålar faller över skogsbrynet öppnas grinden för deltagarna. De får nu klara sig på egen hand och har natten på sig att hitta tre nycklar. Varje nyckel kan öppna en kista fylld med pengar. Men för att få tag på varje nyckel måste deltagarna våga ta sig an utmaningar som får nackhåren att resa sig. Den ena mer skämmande än den andra.

För varje nyckel som hittas får en deltagare lämna gruppen, leta upp kistan och ta med sig sitt byte i en ryggsäck. Men pengarna är inte säkrade förrän deltagaren tagit sig ut ur skogen och över stängslet. Och det är lättare sagt än gjort. Pengarna vaktas av en flock hundar som är deltagaren i hasorna. Under tiden fortsätter uppdragen i skogen för lagkamraterna som är kvar. Slutligen är en tävlande ensam kvar i den mörka skogen för det sista uppdraget och det största pengabytet. Undkommer de tävlande hundarnas käftar?


Den spontana känslan säger att detta kommer bli en flopp, men att se vuxna människor böla av skräck kanske blir en form av bisarr underhållning
Citera
2014-08-27, 22:38
  #2
Medlem
Haha, detta låter spännande! Det får jag minsann ta och titta på.
Citera
2014-08-27, 22:50
  #3
Medlem
RedGreenBlues avatar
Tar nog och kollar ett avsnitt om jag inte har något bättre för mig. Premiären är 30 september för den som är intresserad. Hittade en 15-sekunders "trailer" på TV3Play men tyckte inte den var något vidare.
http://www.tv3play.se/program/jagad-...utostart=false

Förstår dock inte att "pengarna vaktas av en flock hundar som är deltagaren i hasorna". Får nog se ett avsnitt först innan jag uttalar mig om det är okej eller helt idiotiskt.
Citera
2014-08-27, 22:53
  #4
Medlem
FrankBucks avatar
Så jävla bisarrt, linda in deltagarna i bacon också för extra kick
Citera
2014-09-24, 21:50
  #5
Medlem
qrzds avatar
Med tanke på den totala idetorkan som gjort att i stort sett varenda skitkanal jobbat skithårt med att sända skitkopior på samtliga skitideer som präglat skit-tv under många år, borde man kanske, möjligen, ge det första avsnittet en chans, -men va faan, några direkt höga förväntningar har man ju inte, om jag inte sitter på skitan kanske jag zappar förbi, men då endast pga att jag gillar hundar.
Och positiv som man är önskar man hundskådisarna lycka till!
Citera
2014-09-24, 22:12
  #6
Avstängd
DonVanbergs avatar
Bara namnet bör ju få varje normal människa att ta avstånd från denna till synes cancerdrabbade pesthärd som TV3 valt att kalla underhållning.
Citera
2014-09-24, 23:40
  #7
Medlem
qrzds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonVanberg
Bara namnet bör ju få varje normal människa att ta avstånd från denna till synes cancerdrabbade pesthärd som TV3 valt att kalla underhållning.

Och Jag instämmer till fullo! Dock efterfrågar jag nya ideer, fast med så många skitkanaler blir det nog även i framtiden mest sämre kopior på redan dåliga skit program.
Pestdrabbade manusförfattare tycks vara väldigt homogena, fy fan vad bra att jag har X-box o internet
Citera
2014-09-30, 00:28
  #8
Medlem
Men för helvete, hur var det första programmet???

Jag vill ju dra nytta av Flashback och läsa vad ni tyckte
Citera
2014-09-30, 08:28
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Specktakel
Men för helvete, hur var det första programmet???

Jag vill ju dra nytta av Flashback och läsa vad ni tyckte

sänds ju ikväll!
Citera
2014-09-30, 10:06
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kissemizz
sänds ju ikväll!

Och där åkte skämshatten på
Citera
2014-09-30, 10:06
  #11
Medlem
Caffreys avatar
Om det är någon gammal CS spelare som ska kolla så är det Kylie från Begrip som är med
Citera
2014-09-30, 19:14
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kissemizz
sänds ju ikväll!

Finns nu uppe på Viaplay.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback