Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-24, 17:13
  #193
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEGLOCKE
Åandra sidan har han en poäng, verkar ju lite si och så med den mentala förmågan om man diskuterar
som dig d.v.s som en femåring, "definitioner är ju "bara" ord" och "din diskussion är bara trist.

Typiskt beteende av en femåring. Så kanske är det så att TEISTER är lite mentalt handikappade.
Å andra sidan topic?
Citera
2018-10-24, 17:19
  #194
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Ge gärna exempler där båda du och jag deltar i diskussionen.
On topic vore att diskutera dina upplevelser/psykoser. Eller att visa respekt för de som startar trådar.

Du kommer aldrig att inse det, men ditt låtsasmetodologiska språkbruk används inte inom vetenskapen.
Citera
2018-10-25, 10:07
  #195
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Ge gärna exempler där båda du och jag deltar i diskussionen.

Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
On topic vore att diskutera dina upplevelser/psykoser.

Nja, som exempel kan jag kan nämne, att jag med hjälp av en viss typ av meditation har UPPLEVD en icke-verbal, icke-visuell, men emotionell "kontakt" med barmhärtighetens gudinna Kuan Yin.

Hur detta skall tolkas och vilka konklusioner jag kan dra från det har jag dock ingen aning om.

Så tills vidare betraktar jag det bara som ett subjektivt fenomen.

Citat:
Du kommer aldrig att inse det, men ditt låtsasmetodologiska språkbruk används inte inom vetenskapen.

Eftersom jag inte användar något låtsasmetodologisk språkbruk är kommentaren irrelevant.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback