2014-08-27, 14:26
Bannlyst
Och i denna tråden har du en son som ska sluta 9:an.
(FB) Present till lärare?

Lär dig trolla med lite finnes för fan!
Citera
2014-08-27, 15:51
Medlem
Det är inte ens fastslaget att vederbörande är nazist utan du baserar det svepande på "hans inställning". Om hans inställning nu inte varit en direkt hyllning till Tredje Riket kan det nog vara en god ide att vara lite försiktig att döma honom. Tänk vad befriande, moget och oortodoxt det skulle vara om du som upplyst demokrat och samhällsmedborgare istället gav honom en kram. Eller pratade med honom, lyssnade nyfiket och försökte förstå hans världsbild och dela med dig av din egen.

Eller så retirerar du till att göra det den förment empatiska och solidariska svenska vänstern gör; hatar, skriker, slåss, förnedrar, spottar, klasshatar, mobbar och sparkar.

Till skillnad mot vänsteranhängares egen uppfattning så vinner vänsterns barnsliga beteenden inga sympatipoäng. Vägen blir inte rakare till himlen för att ni sitter och självförhärligar ert eget beteende bakom falska floskler som antirasism och solidaritet. Riktig respekt förtjänar man genom att våga lyssna.
Citera
2014-08-27, 16:39
Medlem
Skulle faktiskt inte förvåna mig om han bara sa att han vill minska/stoppa invandringen och då tar du han direkt för en nazist som alla andra mediatvättade vänsterfolk
Citera
2014-08-27, 16:42
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paperface
Tyckte faktiskt att mäta skallen var ganska roligt.
Skulle se så absurt ut om någon bara helt plötsligt började göra det.

Haha, garvade gott när jag läste det. Ännu värre vore det om hittade på att mätningarna på hans skalle tyder på 50% zigenarblod. Då kanske risken är att få stryk, men att se minen på denna chockade tönt naze hade varit obetalbart
Citera
2014-08-27, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OgnomAmtef
Hade en uppgift kring politiska frågor och allt han sa stämde in på den ideologin.
Men Du, han kanske "skämtade" med dig....av någon anledning. Han kanske ville se din reaktion t.ex.
Vad har han mer gjort - som gör att Du vidhåller att han är nazist?
Citera
2014-08-27, 18:10
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OgnomAmtef
Det är inte oprovocerat. Medans han sitter och kränker folk runt om i skolan med sina åsikter så kommer jag inte sitta på mina knän och titta på, jag ställer mig upp mot honom.

Exakt hur kränker han folk? Du vet ju inte ens med säkerhet att han är nazist...

Jaha, det va bara troll... Nåja, om någon annan vill skoja lite med misstänkta nazister så kan man ju fråga vad deras favoritnummer är och nämna att ens eget är 88 och poka dom lite i sida.
Senast redigerad av Aigis 2014-08-27 kl. 18:14.
Citera
2014-08-27, 18:40
Bannlyst
Klottra hammaren och skäran på h*ns skåp, och spela Röda armens paradsånger.
Citera
2014-08-27, 18:57
Medlem
TorkelSnorkels avatar
Detta är Humor-forumet. Och i den här tråden diskuterar vi inte politiska ideologier.

Cirka 70% av alla inlägg raderade för off topic, och för de som fortsätter väntar varningar.

/Moderator
Citera
2014-08-27, 19:06
Medlem
Snygg-Anderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jkerwkjl
Var beredd på polisanmälan om trakasserier och ofredande.
Höjden av humor om en nazist polisanmäler för trakasserier och ofredande.
Citera
2014-08-27, 19:18
Medlem
Svinhudens avatar
Sätt på dig en lös(jude)näsa.
Citera
2014-08-27, 21:24
Medlem
Ed Geins avatar
fråga vilket avsnitt i Mein Kampf som han tycker är bäst. var beredd att kunna svara vilket du tycker.
Citera
2014-08-28, 00:04
Medlem
Svenskares avatar
Låt han ha sin åsikt och försök bli vän med honom istället så kanske lär du dig något nytt och han lär sig något annat en Hitlercitat. Du kommer inte tjäna ett skit på vare sig för dig själv eller någon annan på att inleda en konflikt kopplat till politiska åsikter.

Ta det från en som vet hur det är när det har gått över styr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in