2014-11-04, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
I den blindes rike ar den enogda kung, heter det ju

Ukraina var val en ogonoppnare for mig, dar sag jag hur ynkliga delar av den nationella rorelsen var, hur man standigt hittar fel eller ursakter pa bada sidor och detta for att slippa engagera sig.

/Micke
En bra ursäkt till att inte "engagera sig" torde väl vara om aktionen gynnar judiska intressen och leder till många vitas död? Hur mycket hjärntvättad blir man i frimurarorden egentligen?
2014-11-04, 19:50
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
Däremot ska du enligt vissa uppgifter ha varit med i frimurarorden (tempelriddarorden), dvs organisationen för icke-judar (eller krypto-judar) som gillar att som nyttiga idioter jobba aktivt för judiska intressen istället för emot dem eller bara passivt avhålla sig från att röra vid frågan. Stämmer det att du varit frimurare och/eller tempelriddare eller är det ryktesspridning?

Om det stämmer, hur ser du på medlemsskapet där? Pågår det fortfarande? Om inte, vad fick dig att förstå att det är en sinnessjuk satanisk sekt? Hur ser du på drivandet av sidan "stoppa pedofilerna" när frimurarorden är så pass full av pedofili?

Den enda åsikt du verkar ha gällande religion är att vara är extremt kritisk mot kristendomen, nästan med en panikartad skräck, som de flesta med frimurarkopplingar elelr judekopplingar (en rejäl skillnad mot ståndpunkten att vara kritisk mot kristendomen av ett eller annat skäl)? Judendomen verkar du däremot tycka är ok?

EDIT: Och: hur ska du kunna övertyga någon om att överge en "judisk abrahamitisk religion" utan att folk får vara judekritiska eller känna till något om judefrågan (t.ex. hur judar ledde Gulag-massmordet av 60 miljoner vita genom att vända vita mot varandra med hjälp av hjärntvätt om klassplittring)?
Tempelriddarordens medlemskap galler livet ut, sa galler eden som ges, men varken jag eller TO vill ha nagot samrore med varandra.

Vad galler kritik mot judendomen sa star det var manniska fritt att ta stallning dar. Personligen sa ar jag starkt kritisk mot deras agerande i Gaza, deras agande av mediahus och liknande, vilket borde utredas och redovisas for allmanheten. Men nagon allsmaktig judisk osynlig makt tror jag inte pa och jag har sett att judar i Ukraina krigar vilt mot varandra pga olika agendor.

/Micke
2014-11-04, 19:56
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
En bra ursäkt till att inte "engagera sig" torde väl vara om aktionen gynnar judiska intressen och leder till många vitas död? Hur mycket hjärntvättad blir man i frimurarorden egentligen?
Sa varfor inte sluta upp pa den pro-ryska sidan och bekampa de judiska krafterna man ser i Ukraina, samtidigt som man skaffar sig nyttig erfarenhet till det raskrig man sager sig se komma.

/Micke
2014-11-04, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Sa varfor inte sluta upp pa den pro-ryska sidan och bekampa de judiska krafterna man ser i Ukraina, samtidigt som man skaffar sig nyttig erfarenhet till det raskrig man sager sig se komma.

/Micke
Ingen av de sidorna är pro-nationalistisk så ingen sida är principmässigt rätt. Aspekten övning i det hela kan jag däremot hålla med om. Personligen var jag upptagen med att få ett nationalistiskt parti till makten i mitt eget land under samma period.

För övrigt kan man ställa din egen fråga till dig själv: varför valde du inte själv den pro-ryska sidan?

Angående judefrågan så instämmer jag i att de inte på något sätt är allsmäktiga. Däremot använder de en del sinnrika metoder och deras inflytande har en del svallvågor och sekundära indirekta effekter så att små inflytanden på visst håll tenderar att sprida sig som ringa på vattnet och ge ett större inflytande än det borde - t.ex. när de äger informationsflödet och därmed får icke-judar att hjälpa till att sprida destruktiv antivitism och liknande bland vita. Just upplysningen om judefrågan, som vi sysslat med, har lett till allt större bojkott av judens informationsflöde, vilket inger rejält med hopp.
2014-11-04, 22:15
Medlem
Snapcounts avatar
Har Mikael Skillt fått ett pris på sitt huvud ?

Priset skall vara på 800.000 euro.

Det skriver iallafall finska iltasanomat, via italienska Corriere della Seran.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/a...759920665.html
2014-11-05, 02:09
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Nej, den här tråden har mynnat ut i en politisk diskussion (vilket jag befarade när den startades). Det finns bättre lämpade trådar i Samhälle och Politik för det ändamålet. Låser den här, om någon har en avvikande åsikt, skicka ett PM till mig.

Och nej! Det har inte kommit några krav från Skillt att få tråden låst, och beslutet beror inte på att han är f.d. moderator på Flashback.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in