Citat:
Ursprungligen postat av
M.Skillt
Sa varfor inte sluta upp pa den pro-ryska sidan och bekampa de judiska krafterna man ser i Ukraina, samtidigt som man skaffar sig nyttig erfarenhet till det raskrig man sager sig se komma.
/Micke
Ingen av de sidorna är pro-nationalistisk så ingen sida är principmässigt rätt. Aspekten övning i det hela kan jag däremot hålla med om. Personligen var jag upptagen med att få ett nationalistiskt parti till makten i mitt eget land under samma period.
För övrigt kan man ställa din egen fråga till dig själv: varför valde du inte själv den pro-ryska sidan?
Angående judefrågan så instämmer jag i att de inte på något sätt är allsmäktiga. Däremot använder de en del sinnrika metoder och deras inflytande har en del svallvågor och sekundära indirekta effekter så att små inflytanden på visst håll tenderar att sprida sig som ringa på vattnet och ge ett större inflytande än det borde - t.ex. när de äger informationsflödet och därmed får icke-judar att hjälpa till att sprida destruktiv antivitism och liknande bland vita. Just upplysningen om judefrågan, som vi sysslat med, har lett till allt större bojkott av judens informationsflöde, vilket inger rejält med hopp.