Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-10-04, 06:51
  #37
Medlem
JoeBidens avatar
Fyran är riktigt bra! Har sparat de sista två avsnitten. Förväntar mig att de lagras likt ett bra vin.
Citera
2017-10-05, 14:08
  #38
Medlem
insectqueen27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Fyran är riktigt bra! Har sparat de sista två avsnitten. Förväntar mig att de lagras likt ett bra vin.

Sjukt bra, serien blir bara bättre och bättre. En av dom bästa tv-serier som går just nu alla kategorier.
Citera
2017-10-22, 19:01
  #39
Avstängd
wazzobazzos avatar
Skriver utan att läsa tråden/spoila för mig själv nu men jag har bränt mig genom S1 och 2 på ett par lediga dagar den här veckan och är några avsnitt in på S3. Tycker det är en riktigt bra serie. Lagom långsamt tempo, träffsäker humor och massa ångest. Inte så pass obskyra referenser så att man inte fattar. Rekommenderas. Ska läsa genom tråden när jag hunnit ikapp.
Citera
2018-05-30, 14:00
  #40
Medlem
ResKille91s avatar
Någon som vet när säsong 5 har premiär ?
Citera
2018-05-30, 21:09
  #41
Medlem
MickeyAnonymouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ResKille91
Någon som vet när säsong 5 har premiär ?
Tror inte att de har gått ut med något officiellt datum ännu men om man ska göra en kvalificerad gissning så är någon gång mellan slutet av juli och början av september sett till tidigare säsonger.
Säsong 1: 22 Augusti, 2014
Säsong 2: 17 Juli, 2015
Säsong 3: 22 Juli, 2016
Säsong 4: 8 September, 2017
Citera
2018-08-11, 16:51
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ResKille91
Någon som vet när säsong 5 har premiär ?

Lite sent ute men men.. 14e september smäller det
Citera
2018-09-18, 08:32
  #43
Avstängd
wazzobazzos avatar
Happ brände mig genom samtliga avsnitt på ett par dagar (får kolla över den igen och se om jag missade något).

Lite svagare säsong än S4 överlag tycker jag fast den blir ju svårslagen. Roligt att de "vågade" avsnitt 6. Även roligt med ännu ett avsnitt som utspelar sig över multipla tidsperioder (imponerade förra säsongen såväl som nu). Lockade även fram ett par genuina skratt ur mig. Serien håller stilen helt enkelt.
Citera
2020-03-08, 15:13
  #44
Medlem
davvelitos avatar
Såg precis klart sista säsongen. Helt klart ett värdigt avslut, har precis börjat se om hela serien från säsong 1. Det finns så sjukt många detaljer som man har lyckats missa under vägen.

Finns inte många tecknade serier (och många andra serier där utöver) där karaktärerna har ett sådant djup som i Bojack Horseman. Kommer garanterat att sakna denna serie!
Citera
2020-03-10, 10:08
  #45
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davvelito
Såg precis klart sista säsongen. Helt klart ett värdigt avslut, har precis börjat se om hela serien från säsong 1. Det finns så sjukt många detaljer som man har lyckats missa under vägen.

Finns inte många tecknade serier (och många andra serier där utöver) där karaktärerna har ett sådant djup som i Bojack Horseman. Kommer garanterat att sakna denna serie!

Lustigt att du har Saul som avatar

Ja, håller med, helt underbar serie, och nu har jag plöjt igenom den också

En annan nice men lite skruvad serie, är "Tuca & Bertie", har du inte sett den, se den
Citera
2020-07-23, 10:14
  #46
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Väldigt rolig serie, Bojacks misstycke för Sartre gav nog mer skratt än något animerat gjort tidigare.

"Time's Arrow"

Är det första i film/tv serieväg som fått mig att gråta i vuxen ålder, väldigt mycket igenkänning när man har jobbat med det själv. Riktigt sorgligt faktiskt.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback