Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-18, 20:06
  #265
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Naturligt "torr" fysik, mindre risk för bloat av Deca?

Vissa människor ser betydligt mer vattniga/fylliga ut av naturen. Bortsett från underhudsfett, muskler och benstomme så tycks de även ha större volym rent generellt. Jag skulle gissa att det kan bero på att de har mer kollagen och/eller vatten rent generellt. Det är svårt att se tydligt vad som är underhudsfett vs muskler och de har, av naturen, en look som påminner om bloat från Dianabol, Deca och liknande.

Andra, inklusive mig själv, har ett mycket torrare utseende, där muskler, senor framträder mycket tydligare. Även när jag är fet så ser man tydligy var fläsket sitter, och resten av kroppen är torr och hård.

Min fråga:
Blir människor med min kroppstyp generellt sett mindre vattniga av t ex Deca/NPP?
Bibehålls "torrheten" relati t sett (blöt av naturen blir extra blöt, torr av naturen blir mindre torr)?
Eller är det generellt tvärtom (redan blöt blir inte mycket blötare, torr bli betydligt blötare)?
Eller är det helt individuellt, utan någon generell trend relativt till hur man ser ut naturligt?

Jag är naturligt torr med och blir aldrig svullen.
Har även jävligt svårt att lägga på mig fett och gå upp i vikt.

På deca blev jag en jävla ballong, folk undrade vad fan jag hade gjort, såg ut som att jag gick runt med en jävla apelsin i munnen och folk kunde fråga mig helt random på stan varför jag var så jävla svullen.

Tänkte iförsig inte alls på vad jag åt och jag tryckte i mig rätt mycket kolhydrater då jag som sagt har svårt att gå upp i vikt.
Citera
2023-09-18, 22:01
  #266
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Jag är naturligt torr med och blir aldrig svullen.
Har även jävligt svårt att lägga på mig fett och gå upp i vikt.

På deca blev jag en jävla ballong, folk undrade vad fan jag hade gjort, såg ut som att jag gick runt med en jävla apelsin i munnen och folk kunde fråga mig helt random på stan varför jag var så jävla svullen.

Tänkte iförsig inte alls på vad jag åt och jag tryckte i mig rätt mycket kolhydrater då jag som sagt har svårt att gå upp i vikt.
Haha ok låter ju inte snyggast. Vilken dos låg du på?
Citera
2023-09-18, 22:05
  #267
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Haha ok låter ju inte snyggast. Vilken dos låg du på?

600 mg ew
Citera
2023-11-22, 17:10
  #268
Medlem
Finns det några fördelar med att köra både Deca och NPP i samma kur? Eller är det bättre att hålla sig till bara 1 av dom?
Citera
2023-11-23, 10:33
  #269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draculark
Finns det några fördelar med att köra både Deca och NPP i samma kur? Eller är det bättre att hålla sig till bara 1 av dom?

Nej jag ser ingen fördel med det. Varför skulle du det tänker du?
Citera
2023-11-23, 11:25
  #270
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liteknepig
Nej jag ser ingen fördel med det. Varför skulle du det tänker du?

Misstänker att han vill att npp skall starta fortare för att sen bygla över till enbart deca? Ändå logiska resonemang jag se med sådant upplägg.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback