Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-15, 23:05
  #121
Medlem
Milizers avatar
René Nyberg kunde väl klä sig i något annat än i en röd morgonrock nu när detta skall vara ett jubileum.
Citera
2016-10-15, 23:48
  #122
Medlem
Milizers avatar
Någon av er som vann något? Tror inte jag gjorde det, Loket ringde mig inte.

Tröttnade och bytte kanal, men det går väl att kolla efteråt på bingolotto.se om man har vunnit något?

Får göra det när jag har vaknat i morgon.

Komplicerat med alla dessa siffror. Tror detta är första och sista gången jag har köpt en Bingolott. Nästa gång får det nog bli en Trisslott. Då får man stå med Peter Jihde och Tilde de Paula i morgon-tv och skrapa fram stora pengar.
Citera
2016-10-16, 07:29
  #123
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Någon av er som vann något? Tror inte jag gjorde det, Loket ringde mig inte.

Tröttnade och bytte kanal, men det går väl att kolla efteråt på bingolotto.se om man har vunnit något?

Får göra det när jag har vaknat i morgon.

Komplicerat med alla dessa siffror. Tror detta är första och sista gången jag har köpt en Bingolott. Nästa gång får det nog bli en Trisslott. Då får man stå med Peter Jihde och Tilde de Paula i morgon-tv och skrapa fram stora pengar.
Jag vann ingenting. Det var irriterande med alla dessa serienummer som skulle kollas hela tiden. Ganska underhållande och trevligt att återse Loket igen.
__________________
Senast redigerad av enfindam 2016-10-16 kl. 07:39.
Citera
2016-10-16, 11:03
  #124
Medlem
Tycker programmet var bra igår faktiskt bästa på länge, synd bara att inte Gunde Svan och Janne Bylund inte var med.

Hoppas Lasse Kronér kommer tillbaka som programledare igen om några år, han och Loket var dom bästa.

Jag vann i alla fall två stycken Sverigelotter.
__________________
Senast redigerad av olah27 2016-10-16 kl. 11:05.
Citera
2016-10-23, 19:47
  #125
Medlem
NirvanAs avatar
Någon som vet vad den bildsköna unga tjejen heter som sjöng "du måste finnas" i kvällens avsnitt?
Citera
2016-10-23, 19:49
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Någon som vet vad den bildsköna unga tjejen heter som sjöng "du måste finnas" i kvällens avsnitt?

Ebba Mård Andersson, uppträdde på Vallarna i somras
Citera
2016-10-25, 02:20
  #127
Medlem
Milizers avatar
Ingvar Oldsberg ser ansträngd ut. Kommer han att fixa hela säsongen? Jag får intrycket att han snart kommer att sunka ner dig med gamla ovanor.
Citera
2016-12-11, 23:14
  #128
Medlem
Visserligen har jag inte spelat på Bingolotto mer än ett fåtal gånger, men nu när jag ser hur dom systematiskt fuskar i programmet så överväger jag att dom lägger ner programmet. Det finns ett flertal olika grejer som har visat sig att vara en uppenbar bluff, som den idag, som ett exempel.

https://www.facebook.com/bingolotto/
Citera
2016-12-23, 19:31
  #129
Medlem
IQpizzasallads avatar
Ikväll spelar jag för första gången på drygt tjugo år. Tycker Ingvar är bra å småtjabba med folk å imorgon får folk gärna Pma mig å fråga hur det känns å va nybliven miljonär....
Citera
2016-12-30, 14:08
  #130
Medlem
Då jag kommer sitta ensam på nyår funderar jag på att köpa några bingolotter till champagnen. Har dock aldrig lirat tidigare. Brukar nyårs-lottot va nåt att hänga i granen?
Citera
2016-12-30, 20:31
  #131
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo01
Då jag kommer sitta ensam på nyår funderar jag på att köpa några bingolotter till champagnen. Har dock aldrig lirat tidigare. Brukar nyårs-lottot va nåt att hänga i granen?
Ingen aning men jag ska också spela på nyår. Ska bara ta det lungt själv på nyår, ett enormt överskattat firande i mina ögon.
Citera
2016-12-31, 18:02
  #132
Medlem
upperkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Ikväll spelar jag för första gången på drygt tjugo år. Tycker Ingvar är bra å småtjabba med folk å imorgon får folk gärna Pma mig å fråga hur det känns å va nybliven miljonär....

Citat:
Ursprungligen postat av Zingo01
Då jag kommer sitta ensam på nyår funderar jag på att köpa några bingolotter till champagnen. Har dock aldrig lirat tidigare. Brukar nyårs-lottot va nåt att hänga i granen?

Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Ingen aning men jag ska också spela på nyår. Ska bara ta det lungt själv på nyår, ett enormt överskattat firande i mina ögon.
Självklart skall det spelas och tas lugnt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback