Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-16, 20:31
  #337
Medlem
MrPointyHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Three47
Det var ju fan sån otur SSU har i att alltid figurerar i sådana här saker: bedrägeri, HMF-uttalanden av ordförande själv, näthat, sexism... Osv.

Besök någon riktig nyhetssida och sök efter SSU får du se att de inte är några änglar.

Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Spelar ju mindre roll. En titt på Nätet och bland annat fjøsboka, visar ju tydligt vad för slags typer SS-U (tack för den ) består av. Ligister.

Kanske sent, men jag kan väl tillägga att jag själv är medlem i SSU och har varit sådan i sedan tidiga tonåren. Jävligt intressant hur ni tycks veta väldigt mycket om hur saker görs och vad som begås i en organisation ni själva inte är medlemmar/deltagande i.
Citera
2014-09-16, 20:41
  #338
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrPointyHead
Kanske sent, men jag kan väl tillägga att jag själv är medlem i SSU och har varit sådan i sedan tidiga tonåren. Jävligt intressant hur ni tycks veta väldigt mycket om hur saker görs och vad som begås i en organisation ni själva inte är medlemmar/deltagande i.

Det är ju inte så svårt att veta vad som pågår när ni själva publicerar det publikt på Nätet. Tror ni att det bara är ni själva som kan läsa det ni publicerar? I så fall har ni misstagit er (host host)...
Citera
2014-09-17, 00:38
  #339
Medlem
MrPointyHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Det är ju inte så svårt att veta vad som pågår när ni själva publicerar det publikt på Nätet. Tror ni att det bara är ni själva som kan läsa det ni publicerar? I så fall har ni misstagit er (host host)...

Det "Ni" publicerar? Och vad är det? SSU består idag av mer än 10.000 medlemmar under 30 år. Jag som kommer från Norrland har knappast koll eller ansvar för vad ett par idioter i SSU Skåne gör.

Det enda som SSU publicerar syns på SSU.se, något annat är inte aktuellt.
Citera
2018-09-03, 11:52
  #340
Medlem
Kekistans avatar
Trådens ämne verkar ha lämnat SSU, förmodligen för att ägna sig åt någon annan form av skattefinansierad aktivism: https://sverigesradio.se/sida/avsnit...programid=4091
Citera
2018-09-03, 11:57
  #341
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kekistan
Trådens ämne verkar ha lämnat SSU, förmodligen för att ägna sig åt någon annan form av skattefinansierad aktivism: https://sverigesradio.se/sida/avsnit...programid=4091
Karriären främjades nog inte av hennes tidigare kriminella framfart heller.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback