Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2005-09-17, 01:42
  #49
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av New Player
Min spelare börjar snurra så fort jag får pucken. Kör med en psx kontroll. Nån som har märkt samma på NHL.06.CLONE-ADDICTION? Kanske min kontroll det är fel på.

Hade samma problem på 2005. (Har inte skaffat 06 än). Bara å kasta handkontrollen. "Vi stödjer bara vissa handkontroller" var svaret ja fick av EA när ja mailade dom...
2005-09-17, 02:20
  #50
Medlem
_Montanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av New Player
Min spelare börjar snurra så fort jag får pucken. Kör med en psx kontroll. Nån som har märkt samma på NHL.06.CLONE-ADDICTION? Kanske min kontroll det är fel på.


Jag hade samma problem som dig när jag lirade demot. Nu med fulla versionen har det funkat perfekt.
Jag har en Saitek P880.

http://www.teknikmagasinet.se/nydb/d...l&artnr=470078
2005-09-20, 01:03
  #51
Medlem
_Montanas avatar
dupidupidup.

Nu när Svensk version finns ute, vet någon nån fix som gör det möjligt att få svenska kommentatorer?
2005-09-20, 10:28
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Montana
Jag hade samma problem som dig när jag lirade demot. Nu med fulla versionen har det funkat perfekt.
Jag har en Saitek P880.

http://www.teknikmagasinet.se/nydb/d...l&artnr=470078

Har en exakt likadan Saitek P880. Och på demot snurrar bara spelarna. Men du har köpt hela spelet och då funkar det? Fan vågar man chansa?
2005-09-20, 10:30
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Montana
dupidupidup.

Nu när Svensk version finns ute, vet någon nån fix som gör det möjligt att få svenska kommentatorer?

Köper du spelet får du väl dom svenska kommentatorerna?
2005-09-20, 12:49
  #54
Medlem
_Montanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Misär
Har en exakt likadan Saitek P880. Och på demot snurrar bara spelarna. Men du har köpt hela spelet och då funkar det? Fan vågar man chansa?

Det funkade när jag testade hela spelet iaf. Samma för en kompis med likadan kontroll.

Citat:
Ursprungligen postat av Misär
Köper du spelet får du väl dom svenska kommentatorerna?

Jo, om man har svensk version vilket jag inte har.
2005-09-20, 22:16
  #55
Medlem
Icecubes avatar
äeh, "serp er nu", är ju spelet som är roligt, inte behöver man ha massa onödiga kommentatorer
2005-09-20, 22:20
  #56
Medlem
SC sXes avatar
Om man spelar det på xbox, vilken knapp ska man trycka på för att byta femma om man har valt manuella byten?
2005-09-20, 22:48
  #57
Medlem
Det är stor skillnad på föregångarna. Känslan är mycket bättre. Ljuden är skönare. Grafiken är grym.
2005-09-20, 23:21
  #58
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIFference
Det är stor skillnad på föregångarna. Känslan är mycket bättre. Ljuden är skönare. Grafiken är grym.

Inte bara det, åkstilen, sätter de åker skridskor är flera dimensioner bättre än förra årets. Riktigt bra gjort men bäst av allt måste nog vara repriserna
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback