Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-12-05, 23:02
  #61
Medlem
Mr-Ferguson-s avatar
Helt chockad Hittade det här kontot via ask.fm´s egna sida som sen togs bort

https://ask.fm/klarajonss

Kan det här kontot verkligen vara en riktig tjej eller bara fejkkonto?
Citera
2017-12-05, 23:14
  #62
Medlem
gato12s avatar
Forumet måste vara en dröm för pedofiler...
Citera
2017-12-06, 00:24
  #63
Medlem
Mr-Ferguson-s avatar
Hur menar du nu?
Citera
2017-12-06, 12:00
  #64
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Ferguson-
Helt chockad Hittade det här kontot via ask.fm´s egna sida som sen togs bort

https://ask.fm/klarajonss

Kan det här kontot verkligen vara en riktig tjej eller bara fejkkonto?
Med reservation av att jag inte vet hur siten funkar.
Men jag får fram att tjejen är 13 år gamal o samtidigt så har du intygat att du är minst 18 år gamal.
Varför i helvete sitter du o glor på 13-åriga tjejer på internet?
Citera
2017-12-06, 18:44
  #65
Medlem
Mr-Ferguson-s avatar
Jag är varken intresserad tjejer eller barn.Det var någon som hade postat länken på ask egna hemsida och bad ask om att sidan skulle tas bort eftersom hon var så ung att hon kan utsättas för massa hemska saker.Men ask tog sedan bort länken.

Jag HADE tänk hjälpa till med att tipsa media om det här kontot och även ask/snapchat så kanske alla föräldrar blev varande för vad barn faktiskt kan utsättas för på såna här sidor..


Men tydligen så var det fel av mig att göra det så förlåt så jävla mycket då att försökte hjälpa till.Jag skiter i det är nu.
Citera
2017-12-15, 14:30
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Ferguson-
Helt chockad Hittade det här kontot via ask.fm´s egna sida som sen togs bort

https://ask.fm/klarajonss

Kan det här kontot verkligen vara en riktig tjej eller bara fejkkonto?
Man får nästan lite "bait" vibbar av det där kontot, men å andra sidan så kan det säkert va ett riktigt konto med en rätt trasig tjej bakom.
Tragiskt hur som helst och stämmer det med vissa av hennes svar så lär många peddon blivit/blir blöta i byxan av henne.
Citera
2017-12-22, 21:39
  #67
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
I min 9-årings klass har några killar från mindre bemedlade hem använt sig av denna tjänst. Direkt exponeras de för fula ord och ryktesspridning.

Jag må vara präktig men i mitt hem så är det nolltolerans mot sociala medier tills dess att barnen är fyllda i alla fall 13 och då med övervakning från mig och modern under de första åren.
Citera
2017-12-22, 22:26
  #68
Medlem
Skulle aldrig låtit min dotter använda den appen, verkat vara ett riktigt peddoställe. Dessutom verkar de flesta frågorna handla om ifall man har oskulden kvar eller ej. Jag kan inte förstå varför det skulle vara viktigt för ungar, men jag tänker att i och med anonymiteten, så måste det vara många äldre som frågar också.
Citera
2017-12-26, 21:10
  #69
Medlem
Mr-Ferguson-s avatar
Kontot är inaktiverat.Barn borde inte ha tillgång till ask/snapchat/instagram m.m
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback