Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2022-09-07, 00:16
  #37
Medlem
Hur kan ni veta att de är just den tjejen som pissat i dom eller haft dom på sig kan ju va Ulf 70 som sitter o kränger trosor storlek M på nätet? O så sitter ni o torkrunkar till Ulfs lukter
Citera
2022-09-09, 14:44
  #38
Medlem
dinmammaforevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglifesweden
Hur kan ni veta att de är just den tjejen som pissat i dom eller haft dom på sig kan ju va Ulf 70 som sitter o kränger trosor storlek M på nätet? O så sitter ni o torkrunkar till Ulfs lukter


Som seriös trosförsäljerska tar man ju givetvis bilder när man bär trosorna så köparen ser att det inte är nåt fuffens ☺️
Citera
2022-09-09, 15:43
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leffe1958
Jag köper strumpbyxor nedkladdade med sperma och fittsekret,Längtar för varje brev som kommer med dessa nedsölade nylonstrumpor och suger och slickar av hela härligheten sen trär jag dem på kuken och runkar tills jag sprutar dem fulla med min egen sperma,Har dem även på jobbet,En otrolig känsla.

Hur blir man ens så dekadent och äcklig?

Fy fan🤮
Citera
2022-09-09, 23:23
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinmammaforever
Som seriös trosförsäljerska tar man ju givetvis bilder när man bär trosorna så köparen ser att det inte är nåt fuffens ☺️

Ulf kan ha köpt likadana trosor och tagit någon annans bilder never trust internet
Citera
2022-09-11, 17:24
  #41
Medlem
XtraXs avatar
Snodde en polares storasysters trosor när jag var 14. Tog dom rentvättade från torklinan så de uppfyllde inte direkt något syfte.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback