Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-07, 09:01
  #25
Medlem
Jag köper strumpbyxor nedkladdade med sperma och fittsekret,Längtar för varje brev som kommer med dessa nedsölade nylonstrumpor och suger och slickar av hela härligheten sen trär jag dem på kuken och runkar tills jag sprutar dem fulla med min egen sperma,Har dem även på jobbet,En otrolig känsla.
Citera
2017-12-15, 06:12
  #26
Avstängd
Tjackrunkarens avatar
Skönt och porrigt
Citera
2017-12-26, 21:29
  #27
Avstängd
Tjackrunkarens avatar
VArt hittar man seriösa?
Citera
2017-12-26, 21:33
  #28
Medlem
Anuslovers avatar
Jag ser alltid till att jag fått bildbevis & filmbevis så jag är säker på att det är tjejen som skickat dom.
Men ja det är extremt upphettande, brukar beställa väldigt "smutsiga" trosor under den tid jag var mest aktiv vilket gjorde det ännu mer perverst.

Brukade sätta på en härlig porrfilm och kåta upp mig, sedan ta framtrosorna och sniffa dom ordentligt med högerhanden hårt runt kuken, sedan självklart slicka.
Men jag är riktigt pervers
Citera
2017-12-27, 00:49
  #29
Avstängd
Tjackrunkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anuslover
Jag ser alltid till att jag fått bildbevis & filmbevis så jag är säker på att det är tjejen som skickat dom.
Men ja det är extremt upphettande, brukar beställa väldigt "smutsiga" trosor under den tid jag var mest aktiv vilket gjorde det ännu mer perverst.

Brukade sätta på en härlig porrfilm och kåta upp mig, sedan ta framtrosorna och sniffa dom ordentligt med högerhanden hårt runt kuken, sedan självklart slicka.
Men jag är riktigt pervers

Shit är
Liksinnad!! Blir galen! Skicka gärna på
PM typ länkar om du har eller nåt. Kan Tycärr ej svara.. men ba skriva din Kik om du har
Citera
2018-04-17, 22:38
  #30
Medlem
Spännande och upphetsande!
Fick ta av dem personligen.
Citera
2018-11-01, 12:11
  #31
Medlem
Jag vill veta vart man hittar seriösa köpare?
Citera
2019-01-27, 03:33
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackrunkaren
Shit är
Liksinnad!! Blir galen! Skicka gärna på
PM typ länkar om du har eller nåt. Kan Tycärr ej svara.. men ba skriva din Kik om du har
Fortfarande intresserad?
Citera
2019-03-08, 10:43
  #33
Avstängd
Tjackrunkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellogirl
Fortfarande intresserad?

Ja klart jag är
Citera
2019-04-13, 17:39
  #34
Medlem
Jag har sålt en del trosor också till nöjda kunder. Ändå ganska upphetsande att tänka på vad de kommer användas till 😜

Citat:
Ursprungligen postat av Tjackrunkaren
Ja klart jag är
Citera
2019-04-13, 17:51
  #35
Avstängd
pinnpelle88s avatar
O arma värld, vad har hänt?

Hur jävla degenererade och perversa är ni egentligen?

Ni är rent ut sagt som hundar som går från dopamin kick till dopamin kick.. fyfan.
Citera
2019-04-13, 22:18
  #36
Avstängd
Har aldrig köpt. Däremot har jag snott i tvättstugan. Tar på mig dem och runkar i dem. Sen tvättar jag dem och upprepar proceduren.
En gång kom ägaren på mig i tvättstugan. Men det slutade med att jag satte på henne på tvättmaskinen😄
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback