Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2022-09-29, 23:46
  #37
Medlem
Är hon hemmafru idag med tanke på att hennes man drar in rätt mycket pengar?

Verkar vara jättevanligt att bli hemmafru så fort mannen drar in över en mille i årslön.
Citera
2022-10-02, 13:54
  #38
Medlem
Viltmaestares avatar
Personligen så är jag inte så jätte-intresserad av skvaller om Ida Björnstad. Men om det är något intressant som någon har hört senaste veckan så berätta gärna.

// jägaren - Viltmaestare
Citera
2022-10-02, 16:11
  #39
Medlem
VespulaGermanicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Är hon hemmafru idag med tanke på att hennes man drar in rätt mycket pengar?

Verkar vara jättevanligt att bli hemmafru så fort mannen drar in över en mille i årslön.

Jag tror merparten av alla NHL-fruar är hemmafruar till största del. Vissa kör väl någon välgörenhetsgrej några timmar/vecka, men de flesta är nog rätt ointresserade av att arbeta eftersom deras eventuella lön ändå inte är värd något.
Citera
2022-10-02, 16:28
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VespulaGermanica
Jag tror merparten av alla NHL-fruar är hemmafruar till största del. Vissa kör väl någon välgörenhetsgrej några timmar/vecka, men de flesta är nog rätt ointresserade av att arbeta eftersom deras eventuella lön ändå inte är värd något.

Så då förstår jag inte problemet med att hon blev "trakasserad" om hon idag är oberoende av att dra in pengar.
Citera
2022-10-02, 16:29
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viltmaestare
Personligen så är jag inte så jätte-intresserad av skvaller om Ida Björnstad. Men om det är något intressant som någon har hört senaste veckan så berätta gärna.

// jägaren - Viltmaestare

Är väl mest man kan fundera på hur många hockeyspelare hon hann ligga med innan hon gifte sig och träffade din nuvarande man och den informationen har jag inte.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback