Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 2
  • 3
2017-03-10, 01:07
  #25
Medlem
Fan va sjukt.. för flera år sedan hörde jag av en vän att man nästan trippar på Lergigan, och självklart blev jag nyfiken att testa. Som tur var så glömde jag helt bort om det ett tag och läste sedan skräckhistorier om folk som försökt sig på det... Bra skriven rapport, såhär i efterhand sitter du säkert och skrattar åt upplevelsen!
Citera
2017-03-17, 17:58
  #26
Medlem
forfoxsakes avatar
200-400 mg prometazin med viss tolerans är lätt de vänligaste deliriantrusen jag upplevt. Man ser saker och det är jävligt konstigt men antagligen inte fysiskt farligt och inte ens i förorten till den metropol av vansinne, mörker och labyrintiska dissociationer som utgör effektiva doser datura, alruna, belladonna, bolmört och helt säkert deras andra onda syskon.

Ska det tvunget experimenteras med delirianter är lergigan lätt det enda jag kan tänka mig att ens tänka på. Nästan ingen är ens i närheten av att uppskatta det som händer men utan sanslösa doser lär de knappast dö eller ställa till med kalabalik som slutar med trauma eller psykoser som i sin mest förlåtande form varar så kort som ett tjugotal timmar av mardömslik panik, skräck utan avbrott och total förvirring med en kropp som dessutom hela tiden genomgår mardrömmar av samma rang som psyket.

Difenhydramin är säkert också coolers men den har jag inte utforskat. Än.
Citera
2017-09-16, 10:53
  #27
Medlem
spknoises avatar
För mig funkar Lergigan alldeles perfekt mot min panikångest. Jag tar 2 tabletter på morgonen tillsammans med Concerta 54 mg och det funkar alldeles utmärkt. Känner mig lugn och harmonisk
Citera
2018-07-29, 13:15
  #28
Medlem
DissociativePandas avatar
kan bekräfta att för mycket av den drog ger en psykos liknade Skopolamin. Jag pratade med människor som inte fanns och vad jag än tittade på förvandlades till något. En dammtuss förvandlades till en spindel som sprang mot mig. Andra symptom jag hade var minnesluckor och mitt ben släppades lite när jag gick. Tog 14*25mg, dvs 350mg. Det var en full psykos då ibland när jag pratade med människor så försvann de bara, men jag trodde de gick iväg eller något. Blev tillslut arg för att folk lämnade mig.
Citera
2018-08-08, 02:24
  #29
Medlem
Myskosnubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bindelas

Festen var i full gång, alla mina kompisar var där och de var på glatt humör. I flera timmar försökte jag sätta igång musik, men sladden till datorn passade inte in hur jag än försökte. Vaknade till och insåg att jag satt på badrumsgolvet och försökte trycka in duschslangen i laptopen,

Dog av skratt när jag läste det där. Första gången jag genuint skrattat till en tripprapport
Citera
2018-08-08, 18:44
  #30
Medlem
Prometazin är hemskt. Rekommenderar inte denna substans till någon.

Fint läsrapport!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback