Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2014-08-18, 00:05
Medlem
Dyingofthirsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IamNotMurican
Bryr mig inte nödvändigtvis om ett förhållande, men vill gärna umgås men en tjej då jag är attraherad av det andra könet. Är helt orörd hela livet, och då menar jag HELT orörd. Har på sin höjd kramat en klasskamrat-tjej vid skolavslutningen eller något.

Jo jag förstod att du var heterosexuell, men varför ha så bråttom? Flickvänner ställer bara till med problem ändå, var nöjd med att du slipper skiten, du blir bara sårad ändå. Men vill du verkligen ha en tjej så gå på lite fester och snacka bara med någon? som en kompis, dom är människor precis som oss män, visa din riktiga sida
Citera
2014-08-18, 02:09
Medlem
Blauschimmelkases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyingofthirst
Jo jag förstod att du var heterosexuell, men varför ha så bråttom? Flickvänner ställer bara till med problem ändå, var nöjd med att du slipper skiten, du blir bara sårad ändå. Men vill du verkligen ha en tjej så gå på lite fester och snacka bara med någon? som en kompis, dom är människor precis som oss män, visa din riktiga sida

Du talar om det hela utifrån att man är en frisk person utan några speciella begränsningar.

Snubben har sagt att han är deprimerad och dessutom har en rätt så kraftig social fobi. Har du vägt in det i svaret när du säger att han ska "gå på lite fester och snacka bara med någon"?
Har han kraftig social fobi så lär det vara HELT uteslutet då det inte skulle fungera med ens ångestnivå.

Nu vet jag inte ens om TS har vänner som han kan umgås med på fritiden eller ej (IRL).

Har man aldrig haft sex eller haft ett förhållande och dessutom social fobi så känns det extra jävla jobbigt. Speciellt om man är kille då det blir så mycket svårare att få någons uppmärksamhet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in