Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-08-17, 17:33
  #1
Medlem
Hej. Jag har två mutant som jag har tidigare drivit två stycken tolvor med. Nu har jag bara kvar slutstegen och tänkte använda ett utav dom att driva högtalarna i hatthyllan 6x9or..

steget lyser men inget ljud kommer ut...säkeingen är hel, rca kabeln sitter i stereon och slutsteget lyser grönt. Men inget ljud.... Har testat båda stegen med samma resultat. Har även testat att koppla i mobilen direkt i slutsteget, men det fungerade inte heller. Förslag på vad man mer kan göra, eller är det bara att skrota stegen?
Citera
2014-08-17, 17:59
  #2
Medlem
Servigins avatar
Vad är det för modell på stegen? Har du provat att byta alla rca-kablar, högtalarkablar mm? Sitter de på rätt rca-ingång?
Citera
2014-08-17, 18:52
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Servigin
Vad är det för modell på stegen? Har du provat att byta alla rca-kablar, högtalarkablar mm? Sitter de på rätt rca-ingång?

Allt sånt stämmer. De är ett mutant steg från netonnet, kostade 600kr eller liknande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback