Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-21, 13:47
  #133
Medlem
WayneJohns avatar
Beror troligtvis på att du vinglade. Vilket innebär att de inte kan servera dig mer alkohol, vilket innebär att de inte tjänar mer pengar på dig, därför har du ingen anledning att vara kvar, så tänker dom.
Citera
2018-09-21, 23:40
  #134
Medlem
Ptolemaioss avatar
Simpelt, TS vinglade nog inte en aning, utan rätt mycket. Vakterna ansåg att det var bäst att du gick ut (Hem).

Har sett överförfriskade gäster bryskt blivit utslängda, trots dem inte gjort något. Ibland har jag varit över gränsen själv, men vakter har aldrig bett mig gå ut/hem. Är inte kriminell eller känd för att slåss, storvuxen bara. Så dem såg nog att TS inte utgjorde något hot, och skickade hem honom.
Citera
2018-10-13, 15:20
  #135
Medlem
Fanndiss avatar
Jag läste för ett antal år sen om en tjej som hade någon form av förståndshandikapp som gjorde att hon förde sig lite vingligt och talade otydligt. Hon hade fått följa med till nåt uteställe men blev utslängd trots att hon inte druckit en droppe, då vakterna ansåg att hon var berusad.
Blev hyffsat rabalder efter den händelsen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback