Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-06-17, 17:04
  #1
Medlem
Carcasss avatar
Det är helt uppenbarligen ett jävla sug efter Roskildebiljetter. Oturligt nog så missade jag uthämtningstiden på mina två biljetter.. Så nu, även om jag inser det lönlösa i det hela, undrar jag om det finns någon som har två biljetter i sin ägo som inte behöver dessa?

Hör av dig till: delcyion@yahoo.com
2003-06-17, 22:46
  #2
Medlem
Antevantes avatar
misströsta inte

Det brukar alltid vara rätt lätt att få biljett även om de är slut..bor du inte för långt ifrån så är mitt tips att åka ner till Roskilde och köpa utanför ingången..Jag har varit där 13 år och ska ner i år igen och det står ALLTID en hel del utanför och säljer.
1996 när det var utsålt 2 månader i förväg och annonserna sålde biljetter för 4500 kr köpte min polare en biljett på Torsdag förmiddag för 300 dkk..
Det är alltid folk som förköpt sig..nån polare som fått förhinder eller blivit sjuk...kolla även www.blocket.se
Lycka till
2003-06-19, 08:24
  #3
Medlem
sagolandets avatar
,

räcker upp en hand... jag har!!!!!!!!!!!!!!1
2003-06-19, 20:26
  #4
Medlem
brutals avatar
Jag har två stycken, 5000 styck vill jag ha
2007-06-05, 09:34
  #5
Medlem
OptikerBerglunds avatar
Hur ser det ut i år? Är det möjligt att fortfarande få tag på biljetter och var letar man? Är det bara blocket som gäller? Är det vansinnigt ostrategiskt att åka dit utan biljett för att försöka köpa en där av någon misstänksam person?

Tack
2007-06-05, 09:37
  #6
Medlem
Näsans avatar
Kolla på Tradera, vimmlar av biljetter nu till helt ok priser (en del av dem iaf)
2007-06-05, 09:38
  #7
Medlem
filofaxs avatar
Tradera brukar också ha.. www.tradera.se

Blev lite förvånad över den här tråden men såg att den var gammal (köp och sälj är ju inte tillåtet? )
2007-06-05, 12:28
  #8
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Tradera brukar också ha.. www.tradera.se

Blev lite förvånad över den här tråden men såg att den var gammal (köp och sälj är ju inte tillåtet? )

Tur för mig det! Att den är gammal dvs.

Det är bara att låsa tråden och låta den ruttna bort in i glömskan.
2007-06-05, 12:48
  #9
Medlem
ischs avatar
Eftersom köp&sälj inte är tillåtet så låser vi tråden. Hur man får tag på biljetter kan ni ta i roskidle tråden.

-tråd låst

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback