Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-08-10, 09:22
  #1
Medlem
Santadunks avatar
Störande som fan, jag har ett Skype account inte ofta jag använder det kan kan jag säga men de händer. Har de i mobilen och loggar ibland in från en polares dator. radera Skype på mobilen idag och min kompis som är den ende jag loggat in hos är online på sin egen nu ändå är ser de ut som jag är online!!

Vad kan de bero på? Kan mitt konto va hackat? Har många vänner där men om de måste så tar jag borr den och skapar en ny.
Eller vad kan göra, fler än jag som råkat ut för sånt här?
(har Skype via hotmailen de kanske är bättre med ren Skype istället??)
Citera
2014-08-10, 09:51
  #2
Medlem
Ugions avatar
Gå in på skype.com och byt lösenord, om någon annan är inloggad blir de utkickade. Om du fortfarande visas som online innan du själv loggar in är det en bugg i skype.
Citera
2014-08-10, 10:12
  #3
Medlem
prizs avatar
Hej!

Problemet är att din mobil inte loggar ut dig på riktigt. Vad du måste göra är följande:

På datorn, öppna en chat med vem som helst och skriv /remotelogout , detta kommer logga ut dig på alla andra ställen än datorn. Du kan även skriva /showplaces innan du skriver /remotelogout så kommer du se att det står att du även är inloggad på din Android eller iPhone.

Happy to be of service.
Citera
2014-08-10, 12:11
  #4
Medlem
csbillys avatar
Se till så du inte har outlock uppe samtidigt
Citera
2014-08-10, 16:45
  #5
Medlem
Santadunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Hej!

Problemet är att din mobil inte loggar ut dig på riktigt. Vad du måste göra är följande:

På datorn, öppna en chat med vem som helst och skriv /remotelogout , detta kommer logga ut dig på alla andra ställen än datorn. Du kan även skriva /showplaces innan du skriver /remotelogout så kommer du se att det står att du även är inloggad på din Android eller iPhone.

Happy to be of service.

Nu står jag som offline fan tack ska du ha googlade innan verkar va vanligt problem många som frågar. Men hittade inget svar. Detta va riktigt skönt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback