Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-11-15, 18:12
  #193
Medlem
OneStepBeyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagjagarjaget
Jävla pundare.

Inte nog med att du gör fel, du springer till chefen och säger "nu har jag gjort fel igen" istället för att rätta till det.

Jag gjorde detta kontot bara för att berätta för dig hur jävla efterbliven du är.

+1

Guld åt dig. Detta visar att det finns hopp om mänskligheten än.
Citera
2014-11-17, 09:06
  #194
Medlem
Sikkans avatar
Om man på riktigt älskar sitt jobb (och inte för att man har friheten att "puffa" osv) så ser man till att behålla det.

Klantarsle. Förstår egentligen inte trådens syfte.
Citera
2014-11-21, 20:40
  #195
Medlem
Doktorphils avatar
TS måste rökt på innan han startade tråden.

Pundarjävel
Citera
2015-04-08, 13:03
  #196
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnazKalas
Måste få skriva av mig lite nu innan jag går i taket. Började jobba på postord, eller en liten firma som bemannar postnord. Började för tre dagar sedan. Fick jobbet via en polare. Jag måste erkänna att jag slarvade lite. Hand datorn jag fick beskrev detaljer om orderna som jag missade. Men det kunde vilken rockie som helst gjort. Lite paket hamna på fel plats bara. Jag rättade till mina misstag och meddelade mina chefer hela tiden när jag kände att något var på tok. Dagen efter så var jag lite seg. Det blev några försenade paket och ett som jag ställde utanför utan att någon tog emot det. Grejen att jag älskade det där jobbet från första minuten. Egen bil, firman betalar soppa, lyssna på ljudböcker hela dagen, puffa lite cool öron snäcka, 30 sekunder till jobbet, ok lön på 20-30k

Faaan! Har slängt iväg en ansökning till ryska posten. Har en annan polare som jobbar där. Har även läst lite andra liknande trådar så jag känner mig lite lugnare. Skönt att veta att det är fler. Har ni liknade erfarenheter?

Ps ursäkta stavning, iPhone...

En utmärkt förklaring till varför man ALDRIG får sina paket från Postnord i tid.

Gör världen en stor tjänst och häng dig i närmsta lycktstolpe
__________________
Senast redigerad av tedbundylive 2015-04-08 kl. 13:06.
Citera
2015-04-08, 15:09
  #197
Medlem
förstår dina chefer, ditt jobb är alltså att leverera paket, hur jävla svårt kan det vara, om man misslyckas med att leverera ett paket vilket är ditt jobb så förtjänar man sparken, jävlar vad irriterad jag skulle bli om det var mitt paket som du levererat till fel adress.
Citera
2015-04-08, 15:22
  #198
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnazKalas
Tjaa, ibland. Jag är ingen trafikfara direkt. Är van rökare. Kör nog sämre när jag inte gör det. Får kort stubin och skit..

Du verkar vara en riktig dröm-anställd.
Citera
2018-09-21, 08:26
  #199
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagjagarjaget
Jävla pundare.

Inte nog med att du gör fel, du springer till chefen och säger "nu har jag gjort fel igen" istället för att rätta till det.

Jag gjorde detta kontot bara för att berätta för dig hur jävla efterbliven du är.

Det är väl en bra egenskap att kunna erkänna att man gjort fel till chefen. Men att erkänna tio fel och inte ändra sig hjälper ju inte honom.
Citera
2018-09-21, 09:31
  #200
Medlem
Anonymt.konto12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnazKalas
Måste få skriva av mig lite nu innan jag går i taket. Började jobba på postord, eller en liten firma som bemannar postnord. Började för tre dagar sedan. Fick jobbet via en polare. Jag måste erkänna att jag slarvade lite. Hand datorn jag fick beskrev detaljer om orderna som jag missade. Men det kunde vilken rockie som helst gjort. Lite paket hamna på fel plats bara. Jag rättade till mina misstag och meddelade mina chefer hela tiden när jag kände att något var på tok. Dagen efter så var jag lite seg. Det blev några försenade paket och ett som jag ställde utanför utan att någon tog emot det. Grejen att jag älskade det där jobbet från första minuten. Egen bil, firman betalar soppa, lyssna på ljudböcker hela dagen, puffa lite cool öron snäcka, 30 sekunder till jobbet, ok lön på 20-30k

Faaan! Har slängt iväg en ansökning till ryska posten. Har en annan polare som jobbar där. Har även läst lite andra liknande trådar så jag känner mig lite lugnare. Skönt att veta att det är fler. Har ni liknade erfarenheter?

Ps ursäkta stavning, iPhone...


Såna som dig
Konstigt att paketen aldrig kommer fram.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback