Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-02-05, 13:09
  #13
Medlem
Har ar riktigt djakla kul!
Citera
2021-02-06, 17:39
  #14
Medlem
För ett antal år sedan hade jag en interaktion med Farao då jag hade ett serviceyrke. Jag visste inte vem han var, men googlade det ovanliga namnet efteråt och såg att han var någon typ av kändis. Han är till denna dag en av de ABSOLUT otrevligaste personer jag pratat med. Vi alla förändras så det är möjligt att han är en bättre människa nu för tiden. Men det sättet han betedde sig på mot mig (service personal med dålig lön som bara försökte göra mitt bästa) var ett skolboksexempel på en riktig översittare.
Citera
2023-11-26, 15:23
  #15
Medlem
Tydligen har festprissen åkt dit för rattfylla för några helger sedan och blivit av med körkortet. Han var ju inte direkt känd för att vara bra på att köra bil innan, om man lyssnat på hans egna historier, så det var kanske lika bra. Märkligt dock att festandet fortsätter som att inget hänt. Själv hade man nog tagit en funderare över sin alkoholkonsumtion efter en sån grej.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback