Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-06, 13:20
  #493
Moderator
^Eazs avatar
Den här helgen var det fri jakt iom gratis helgen.

Så många gånger man blev anklagad för wallhacks och liknande bara för att man använde drones/kameror eller rent av ljud.
Citera
2017-04-20, 07:37
  #494
Medlem
Tommy.Vercettis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulkamania
När kommer nästa operatörer?
I maj tror jag. Datumet är dock inte bestämt än.

Roadmap
Citera
2017-04-27, 10:07
  #495
Medlem
Är det har spelet likt VD fast med mer "gadgets"? Har ju redan COD och BF där jag hoppar runt och skjuter allt som rör sig
Citera
2017-04-27, 10:26
  #496
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBdasen
Är det har spelet likt VD fast med mer "gadgets"? Har ju redan COD och BF där jag hoppar runt och skjuter allt som rör sig

VD?

Det är en tactical 5v5 shooter. Inga respawn, där du kan vinna om du antingen dödar alla motspelare eller gör objective.

Alla operators har en gadget som har ett specifikt ändamål t.ex Sledge som har en hammare som han kan göra hål i väggar med, Castle som kan sätta upp förstärkta skydd över fönster/dörrar osv.
Citera
2017-04-27, 11:25
  #497
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
VD?

Det är en tactical 5v5 shooter. Inga respawn, där du kan vinna om du antingen dödar alla motspelare eller gör objective.

Alla operators har en gadget som har ett specifikt ändamål t.ex Sledge som har en hammare som han kan göra hål i väggar med, Castle som kan sätta upp förstärkta skydd över fönster/dörrar osv.
Atuocorrect, CS.
Ok tack.
Citera
2017-05-12, 13:13
  #498
Medlem
Tommy.Vercettis avatar
Fan vad tråkigt att det inte blir någon ny map eller operators nu i maj. Istället kallar ubisoft year 2 season 2 för Operation Health..
Det blir alltså bara 3 maps det här året (2 till kvar) och de polska GROM operators kommer inte förrän någon gång mellan season 3 och 4..

Ny roadmap
Citera
2017-05-12, 19:19
  #499
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommy.Vercetti
Fan vad tråkigt att det inte blir någon ny map eller operators nu i maj. Istället kallar ubisoft year 2 season 2 för Operation Health..
Det blir alltså bara 3 maps det här året (2 till kvar) och de polska GROM operators kommer inte förrän någon gång mellan season 3 och 4..

Ny roadmap


Ja segt... Men server uppgradering behövs! Fattar inte varför jag möter folk från Palestina och Turkiet!! Det borde inte ens vara möjligt!!
Citera
2017-05-12, 19:27
  #500
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommy.Vercetti
Fan vad tråkigt att det inte blir någon ny map eller operators nu i maj. Istället kallar ubisoft year 2 season 2 för Operation Health..
Det blir alltså bara 3 maps det här året (2 till kvar) och de polska GROM operators kommer inte förrän någon gång mellan season 3 och 4..

Ny roadmap

Trist men nästan väntat.
Citera
2017-05-15, 16:03
  #501
Medlem
Tommy.Vercettis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Ja segt... Men server uppgradering behövs! Fattar inte varför jag möter folk från Palestina och Turkiet!! Det borde inte ens vara möjligt!!

Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Trist men nästan väntat.
Ja det behövs verkligen, men det skulle inte förvåna mig om förbättringen inte kommer bli så pass bra som de vill få det till, förtroendet för ubisoft är inte så speciellt stort om man säger så.
Citera
2017-05-15, 16:04
  #502
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommy.Vercetti
Ja det behövs verkligen, men det skulle inte förvåna mig om förbättringen inte kommer bli så pass bra som de vill få det till, förtroendet för ubisoft är inte så speciellt stort om man säger så.

Det verkar även vara lite mer saker, de ska gå igenom redan befintliga kartor och fixa lite issues där.

Får hoppas att de gör om några av kartorna eftersom vissa objectives är helt värdelösa när det gäller att försvara dessa.
Citera
2017-07-13, 20:36
  #503
Medlem
GabrielToshs avatar
Jag tycker det är kul att spelet är roligt att titta på som e-sport.

Hade velat hitta en sån här video fast med folk som pratar engelska men har inte lyckats.

https://www.youtube.com/watch?v=45GOq1BfIPo
Citera
2017-09-28, 11:43
  #504
Medlem
LaCucarachas avatar
Kanske lite väl sent ute på bollen men är spelet fortfarande värt att köpa? Xbox One är plattformen som är aktuellt isåfall.
Är det ok att sitta med randoms eller är ett fullt lag ett "måste"?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback