Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-02-03, 21:58
  #517
Avstängd
Det bästa spelet jag har spelat på tio år! Fy fan vad gött det känns att känna sig som man gjorde när man var yngre och spelade spel för första gången.
Citera
2022-07-08, 13:09
  #518
Medlem
Geronimos avatar
Jag vet att jag är sen på bollen. Skaffade Siege på en rea för under hundralappen och fick en väldigt positiv överraskning! Ett väldigt finslipat spel med gott om innehåll.

Att ett företag stödjer och fixar sin produkt sju år efter släppet är väldigt ovanligt, det ska dem ha en stor eloge för. Är tyvärr van med att många företag *host* EA *host* släpper en ofärdig produkt och låter sina kunder bli betalande betatestare. Att studion sen blir besvikna över försäljningssiffrorna och slutar att släppa nytt material till spelet har blivit en ny industristandard.

Skönt att det då finns studios som släpper nya uppdateringar sju år efter lanseringen och samtidigt lockar till sig nya spelare.
Citera
2022-07-11, 11:31
  #519
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geronimo
Jag vet att jag är sen på bollen. Skaffade Siege på en rea för under hundralappen och fick en väldigt positiv överraskning! Ett väldigt finslipat spel med gott om innehåll.

Att ett företag stödjer och fixar sin produkt sju år efter släppet är väldigt ovanligt, det ska dem ha en stor eloge för. Är tyvärr van med att många företag *host* EA *host* släpper en ofärdig produkt och låter sina kunder bli betalande betatestare. Att studion sen blir besvikna över försäljningssiffrorna och slutar att släppa nytt material till spelet har blivit en ny industristandard.

Skönt att det då finns studios som släpper nya uppdateringar sju år efter lanseringen och samtidigt lockar till sig nya spelare.

Borde vara ett problem för spelare som kommer in helt nya då det är Smurfar i varje match/9 av 10 i Newcomer. Stor skitfest pga Gargamel & Company.
Citera
2022-07-11, 13:22
  #520
Medlem
Geronimos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoopingTheLoop
Borde vara ett problem för spelare som kommer in helt nya då det är Smurfar i varje match/9 av 10 i Newcomer. Stor skitfest pga Gargamel & Company.
Kör på konsol så kan bara tala utifrån det. Inte många smurfar i mina matcher från vad jag har upplevt.

Kom snabbt in i spelet efter att ha sett några tutorial videor, sen har det hjälpt att jag har kört en hel del olika FPS spel sen tidigare. Så har inte fått så mycket skit från långtids spelare, utan det har varit hyfsat civilt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback