Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2016-03-28, 22:42
  #49
Medlem
Bra Vänligen flytta !
Citera
2016-03-29, 09:54
  #50
Medlem
fillefilosofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hudik
Bra Vänligen flytta !
JA! Ska bara gå en utbildning värd 420 000 kr sedan drar jag från denna sura kommun.

Nu har jag inga släktingar eller vänner kvar då alla flyttar ifrån detta helveteshål.
Citera
2016-04-01, 00:31
  #51
Medlem
fillefilosofs avatar
Vill bara framföra att utbildningen naturligtvis inte sker i "Sura Hudiksvall". Sådana utbildningar finns inte i denna lilla fjantkommun.

Det finns många som jag tidigare kände som har massor av berättelser om Hudiksvalls kommuns övergrepp och missförhållanden mot både vanliga medborgare och anställda inom kommunen. De flesta av dem är inte medborgare i Hudiksvalls kommun längre eller har blivit tystade av rädsla att bli avskedade. Yttrandefriheten i Hudiksvall är, liksom i många andra diktaturer, möjlig att göra och utföra, men omöjlig att längre kunna leva i.

PS! Det finns ett allvarligt systemfel som måste åtgärdas i denna kommun av andra än dem som styr och misshandlar medborgarna i denna stackars kommun till dess undergång.
FLY OM NI KAN!
__________________
Senast redigerad av fillefilosof 2016-04-01 kl. 00:36.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback