Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-08-02, 04:05
  #1
Medlem
JEBUS-666s avatar
Först hade jag en cracked version av far-cry 3. Den startade efter kanske max 5 minuter.
Efter några formateringar, och install's så började den med oändliga inladdningar. Efter 20 minuter så är man säker på att spelet ALDRIG kommer att starta.

Ok. Då köpte jag spelet på cdon (45kr.!!)
Men samma problem. Verkar fastna på startskärmen. (med alla vapenbyten)
Men så en dag lät jag den stå på och ladda och ladda. Och spelet startade efter exakt 45 minuter!

Hur löser jag detta?....Jag fattar inte vad som är problemet.
Citera
2014-08-02, 04:09
  #2
Medlem
Kapten Kagges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JEBUS-666
Först hade jag en cracked version av far-cry 3. Den startade efter kanske max 5 minuter.
Efter några formateringar, och install's så började den med oändliga inladdningar. Efter 20 minuter så är man säker på att spelet ALDRIG kommer att starta.

Ok. Då köpte jag spelet på cdon (45kr.!!)
Men samma problem. Verkar fastna på startskärmen. (med alla vapenbyten)
Men så en dag lät jag den stå på och ladda och ladda. Och spelet startade efter exakt 45 minuter!

Hur löser jag detta?....Jag fattar inte vad som är problemet.

Din hårddisk kanske är på väg att rasa? Hårddiskar blir sega som fan när de får läsfel.
Citera
2014-08-02, 04:18
  #3
Medlem
JEBUS-666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Kagge
Din hårddisk kanske är på väg att rasa? Hårddiskar blir sega som fan när de får läsfel.
Det tror jag inte...Inga problem med andra spel.
(Den startar efter 45 minuter varje gång!)
__________________
Senast redigerad av JEBUS-666 2014-08-02 kl. 04:29.
Citera
2014-08-02, 05:41
  #4
Awaiting Email Confirmation
femtonhundras avatar
Köp ett Playstation
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback