Den länkade artikeln är ju publicerad direkt efter rättegången så nu måste dom ha fallit i målet. FUP finns givetvis hos polisen i Jönköping eller tingsrätten därstädes.
Filmen/bilderna, om de existerar, är nog inte så upphetsande om man inte har lite knepig läggning, i alla fall om man ska tro kvinnan:
Citat:
Ur länkade artikeln från SLT:
Anledningen till att de ville få tag på mannen var att han hade filmer och bilder på sin telefon där han utför sexuella övergrepp på kvinnan, berättar hon i förhör. Hon hade med sig mannen som är åtalad för mordförsök och ytterligare en som är okänd.
– Jag ville inte att det skulle komma ut. Jag ville också ha bildbevis om jag skulle göra en anmälan, sa kvinnan i rätten under förmiddagen.
Citat:
Ur länkade artikeln från Expressen:
Några månader tidigare hade mannen varit hos kvinnan i Skövde i några dagar för umgänge.
I förhör har kvinnan, som förnekar brott, uppgett att 50-åringen hållit henne fången i en och en halv vecka och att han ska ha filmat sexuellt umgänge med henne. Det var de filmerna som hon skulle hämta, för att förhindra att den kom ut någonstans.
Som någon sa, sannolikt pundare och/eller alkisar. Sannolikheten att kvinnan skulle vara någon spännande MILF och sexualakrobat värd att se torde vara mycket liten...
Det enda som står ut från vanligt tragiskt fyllebråk som slutar med blodvite är yxan:
Citat:
Expressen igen:
Yxan hade hon själv målat och dekorerat i rosa. I förhör uppger hon att hon hade burit runt på yxan i sin handväska ett tag.
Tror nog faktiskt eventuella bilder på yxan är det mest sevärda i hela denna misär.