Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-08-03, 16:03
  #205
Medlem
gurka5OOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_wiseguy
Kanske skulle införa något slags apartheid med uppdelade bassänger, så kan vi svenskar få bada ostört och utan skitkorvar?
Du är en hemsk människa vet du det? Vart står det i artikeln att det är invandrare som har skitat ner poolen?

Hoppas verkligen att du inte överför din attityd till dina barn
Citera
2014-08-03, 17:56
  #206
Medlem
Disasterbators avatar
Tack vare artikeln kommer Furuviks äventyrsbad att förknippas med bajslarm i all framtid.
Någon borde stå utanför och dela ut bajslarm-flyers för att påminna alla badgäster att de är på väg in för att bada i piss och skit blandat med klor. Mysigt.
Tror jag stannar hemma och låter ungarna åka rutschkana i toaletten istället.
Citera
2014-08-03, 19:03
  #207
Medlem
Mr_wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka5OO
Du är en hemsk människa vet du det? Vart står det i artikeln att det är invandrare som har skitat ner poolen?

Hoppas verkligen att du inte överför din attityd till dina barn

Det är väl klart att aftonbladet inte skriver om vem som sket i poolen, om dom nu hade känt till vem det var.

Hur ofta råkar du ut för att äldre svenska barn skiter i bassänger?

Jag har vid ett flertal tillfällen råkat ut för att mångkulturella barn lämnat efter sig sina små skitkorvar i vattnet, och då handlar det om äldre barn, inte 0-3.

Du får tycka att jag är hemsk om du vill, d skiter jag i, jag har mina åsikter och du har dina.
Citera
2017-01-01, 19:32
  #208
Medlem
ArzeniXs avatar
Har bokmärkt denna tråd och återkommer stundtals när jag behöver mig ett garv. Familjen Ågren gör mig aldrig besviken
Citera
2017-01-02, 11:49
  #209
Medlem
Mulla Krekars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArzeniX
Har bokmärkt denna tråd och återkommer stundtals när jag behöver mig ett garv. Familjen Ågren gör mig aldrig besviken
Haha!

Samma här! Jag har i.o.f. inte bokmärkt den, men söker upp den, denna, tråden om fet-Stina på Liseberg o den om när Niko fick sin födelsedag förstörd av mögel i pyttesmå vaniljpuddingsburkar, när man behöver skratta lite!
Citera
2017-01-02, 11:56
  #210
Medlem
ArzeniXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Haha!

Samma här! Jag har i.o.f. inte bokmärkt den, men söker upp den, denna, tråden om fet-Stina på Liseberg o den om när Niko fick sin födelsedag förstörd av mögel i pyttesmå vaniljpuddingsburkar, när man behöver skratta lite!

Jösses, tack tipsen! Hade helt gått under min radar!
Citera
2017-01-02, 11:58
  #211
Medlem
quts avatar
Jon Ågren hahahahaha hans konsekvenstänk var inte påkopplat den dagen eller så har han en dold talang i humorbranschen.
Citera
2017-01-02, 17:15
  #212
Medlem
Mulla Krekars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArzeniX
Jösses, tack tipsen! Hade helt gått under min radar!
Alltså det är helt underbart att kvällstidningarna skriver sånt här...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15096861.ab
Citat:
...skulle bli sommarens höjdpunkt...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19298861.ab
Citat:
...skulle bli sommarens höjdpunkt...

http://www.expressen.se/nyheter/pudd...ckt-med-mogel/
Citat:
Pappa Ari, 54, tycker att händelsen är förskräcklig.
-Det känns fruktansvärt, säger han.



EDIT: Måste leta efter fler sådana här artiklar, (FB) Ny trend: Idioter får utrymme i kvällspressen. & (FB) Samlingstråd för ickenyheter inom media

Dumheter24 är nog också en guldgruva!
__________________
Senast redigerad av Mulla Krekar 2017-01-02 kl. 17:36.
Citera
2017-01-02, 17:48
  #213
Avstängd
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka5OO
Du är en hemsk människa vet du det? Vart står det i artikeln att det är invandrare som har skitat ner poolen?

Hoppas verkligen att du inte överför din attityd till dina barn
I många länder med mörkhyade människor är det naturligt att skita offentligt, gärna i vattendrag.

https://www.nordfront.se/fn-ska-lara...-toaletten.smr
Citera
2017-01-02, 18:31
  #214
Medlem
Hahaha fy fan va jag garvade över killen i blåtts ansiktsuttryck.
Citera
2018-10-11, 08:55
  #215
Avstängd
PenisOchPungs avatar
Någon som vet vad familjen Ågren gör idag? Något smaskigt skvaller?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback