Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-28, 21:36
  #1
Medlem
Håll det gärna så kort som du kan.

Själv kommer jag rösta på Centerpartiet på grund av deras miljöpolitik och på grund av att de faktiskt är det mest liberala partiet. Bort med extremism.
Citera
2014-07-28, 21:41
  #2
Medlem
mentusans avatar
SvP. För jag tror på nationalstaten, på att svensken har arvsrätt på sin fosterjord och på att samhället bör förändras i grunden.
Citera
2014-07-28, 21:49
  #3
Awaiting Email Confirmation
femtonhundras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mentusan
SvP. För jag tror på nationalstaten, på att svensken har arvsrätt på sin fosterjord och på att samhället bör förändras i grunden.
svp e att slänga bort din röst. rösta på sd så är chansen större att sverige blir ett bättre land.

min röst blir på SD för att minska den galna helt sanslösa invandringen
Citera
2014-07-28, 21:50
  #4
Medlem
DENNISRITCHIEs avatar
Jag kommer att rösta på SD för det är de enda parti som verkligen bryr sig om Sverige och tar våra egna invånarna i första hand.
Citera
2014-07-28, 21:52
  #5
Medlem
DENNISRITCHIEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtonhundra
svp e att slänga bort din röst. rösta på sd så är chansen större att sverige blir ett bättre land.

min röst blir på SD för att minska den galna helt sanslösa invandringen

Exakt. Vi ska inte sprida ut procentantalet om vi ändå har så pass liknande åsikter. Det är bara att ge de rödgröna mer makt vilket vore katastrof om de får större procent.
Citera
2014-07-28, 21:56
  #6
Medlem
Mac-Hiatos avatar
Mina värderingar ligger åt vänster, förutom när det gäller invandringen.

Är så fruktansvärt trött på att varje dag behöva bemötas av 3-4 olika zigenare som trycker upp en mugg i ansiktet på en på väg mot jobbet. En sträcka på ca 200m. De har gjort min trevliga hemstad till ett tiggarcentrum och för drygt en månad sen stal en av dem min plånbok.

Så förhoppningsvis SD/SvP om jag inte fegar ut och går vänster, då jag inte tycker välfärden ska privatiseras.
Citera
2014-07-28, 22:07
  #7
Medlem
Theangleaxes avatar
Mp för att de har en sund miljö, skol och statspolitik. Frågan är bara om de kan genomföra Allt de lovat bara, men det är väl knappt något parti som kan det. Sund människosyn har de också. Sund syn på tull etc.
Citera
2014-07-28, 22:24
  #8
Medlem
muffinpuffins avatar
SD till hösten ett självklart val! Det enda parti som tar invandringen på allvar.
Citera
2014-07-28, 22:28
  #9
Medlem
Knotknets avatar
Förmodligen ger jag M en ny chans. De har gjort det bra.
Citera
2014-07-28, 22:29
  #10
Medlem
DENNISRITCHIEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Förmodligen ger jag M en ny chans. De har gjort det bra.

Vad har de gjort bra?
Citera
2014-07-28, 22:38
  #11
Medlem
M Fick min röst sist val. Nu tycker jag en fråga är viktigare än andra, Så det är inte så mycket annat att välja på än SD. Så får det bli
Citera
2014-07-28, 22:49
  #12
Medlem
Vänsterpartiet eftersom allt i samhället gått åt skogen senaste tiden, klyftorna i samhället bara växer och outbildade människor lägger skulden på invandringen när det egentligen är den kapitalistiska politiken som borgarna driver, som är den egentliga orsaken till allt missnöje.

Istället för att minska invandringen så bör den istället fixas och detta är endast möjligt med den röd-gröna politiken.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback