Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-06, 19:37
  #157
Medlem
PsychoChillers avatar
Då var det snart dags för en ny säsong, start 25 Februari.

Jag håller med om en del av kritiken som framförts i tråden, framför allt om ljudmixningen som är helt horribel. Men en sak jag inte håller med om är att Bruce Campbell skulle vara oengagerad. Han har blivit gammal men han ser ut att ha jävligt kul. Jag gillar hur jäkla kär Pablo är i Ash och att Kelly är lite (men bara lite) Faith. Att kungen av cool, Lee Majors, spelade Ash farsa var ju hur schysst som helst. Jag ser i alla fall fram emot den nya säsongen. Det är over the top deaditeslakt starring The King of Oneliners. Jag älskar det.
Citera
2018-03-06, 11:30
  #158
Medlem
Krickerts avatar
Säsong 3 har ju börjat bra.
Jag gillar den här serien.
Såg precis avsnitt 2 och garvade som fan.
Citera
2018-03-12, 21:54
  #159
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Säsong 3 har ju börjat bra.
Jag gillar den här serien.
Såg precis avsnitt 2 och garvade som fan.

Tre avsnitt in och jag tycker att tredje säsongen har börjat svagt. Det är lite rörigt och för ansträngt roligt. Det finns dock några grejer som lovar gott så jag hoppas att det tar sig.
Citera
2018-03-18, 12:02
  #160
Medlem
shorty81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Tre avsnitt in och jag tycker att tredje säsongen har börjat svagt. Det är lite rörigt och för ansträngt roligt. Det finns dock några grejer som lovar gott så jag hoppas att det tar sig.

Japp håller med, men fan bra skön är serie.
Citera
2018-05-05, 13:11
  #161
Medlem
PsychoChillers avatar
Tredje säsongen tog sig men blev tyvärr också den sista.

http://tvline.com/2018/04/20/ash-vs-...ruce-campbell/

Fan också, jag älskar den här serien.
Citera
2020-06-12, 01:47
  #162
Medlem
Elementarts avatar
Netflix har tagit in Ash vs Evil Dead. Vet inte hur jag tänkte förut, skrev att jag inte tyckte om serien, men såg om hela serien bara på ett par dagar. Riktigt, riktigt bra o rolig Synd att det inte blev någon säsong 4.
Citera
2022-11-23, 23:22
  #163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Netflix har tagit in Ash vs Evil Dead.
Var den möjligtvis tillfälligt borttagen precis innan du skev det? Enligt Unogs lades den till hos svenska Netflix redan 12 December 2017.

Oavsett, nu utgår dom tre säsongerna den 25 November, och jag har passat på att få sett den(började på CMore för flera år sedan men gav upp pga enbart usel svensk textning), är inte helt klart än, en tredjedel in i säsong 3. Den funkar över förväntan för att vara en moden TV-serie, normalt sett är jag allergisk mot mer än 99% av allt modernt västerländskt trams av skäl som diskuteras flitigt på film och TV-serieforumet, men denna är helt ok, mycket pga Bruce Campbell, man blir lycklig bara man ser honom. Har fått ut mer av denna än merparten av Raimi's Hollywood- och superhjälte-trams denna sidan sekelskiftet.

Satt och vred mig i plågor och skratt om vartannat..


Noterar att Ruby kör en fin Volvo 245 i säsong 3 för att ge utstråla trygghet, säkerhet och godhet. I övrigt blir man väl mest sugen på att köpa sig en gammal Oldsmobile 88 från den fyrkantiga eran, sjätte eller sjunde generationen specifikt, behöver inte vara just en -73'a. Ska även tilläggas att lämplig middagsmat till denna TV-serie är köttfärssås och spagetti. Blodpudding funkar också.

Lee Majors medverkan har även gjort mig sugen på att se om The Six Million Dollar Man (1973–1978) och The Fall Guy (1981–1986) där han är lite piggare.

Edit: Även bonuspoäng för försök till svensk dialog i avsnitt s03e05, och möjligtvis även s03e04!
__________________
Senast redigerad av pumahunter 2022-11-24 kl. 00:19.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback