2014-07-26, 09:56
Medlem
Jag studerar just nu på universitetet och börjar snart mitt sista år på min utbildning. Jag har tänkt att jag ska försöka fixa nåt extrajobb. Jag har funderat på att kanske söka jobb som läxhjälp/studiecoach, men undrar om det är någon ide om matte var mitt svagaste ämne i skolan. Har en kompis som jobbade som läxhjälp och hon hade precis som jag godkänt i matte. Sen undrar jag om någon vet extrajobb som är lätta att få som student?
Citera
2014-07-26, 10:13
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasagne
Jag studerar just nu på universitetet och börjar snart mitt sista år på min utbildning. Jag har tänkt att jag ska försöka fixa nåt extrajobb. Jag har funderat på att kanske söka jobb som läxhjälp/studiecoach, men undrar om det är någon ide om matte var mitt svagaste ämne i skolan. Har en kompis som jobbade som läxhjälp och hon hade precis som jag godkänt i matte. Sen undrar jag om någon vet extrajobb som är lätta att få som student?
Vad läser du för utbildning?
Citera
2014-07-26, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonerBatman
Vad läser du för utbildning?

Jag läser till studie- och yrkesvägledare
Citera
2014-07-26, 10:47
Jobba extra inom vården behövs alltid folk där.
Citera
2014-07-26, 14:27
Medlem
Vad vill du jobba med? Gå dit och sök jobb. Kanske har jag överdrivet flyt i allt jag gör men jag får alltid jobb så.
Citera
2014-08-12, 18:32
Medlem
När det står i annonser "vi ser gärna att du pluggar andra terminen på din utbildning" och "du bör ha god datavana och vara en van användare av Excel" osv. Är det handfasta krav eller ser arbetsgivare mellan fingrarna så länge du verkar ambitiös? Brukar ofta stå att arbetet kommer inledas med en upplärningsperiod.

Extrajobben det gäller är inom ekonomi/finans. Kan också nämnas att jag går in på första terminen på min kandidat.
Citera
2014-08-12, 19:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lasagne

Du påbörjar ditt sista år på syv-programmet och först nu börjar du extrajobba?! Har du sommarjobbat?

I din sits hade jag sökt vad som, fönsterputsare, timvikarie på dagis eller kanske jobb på någon hamburgerrestaurang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in