Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-10, 12:54
  #13
Medlem
Uncanny valley så det skriker om det.
Citera
2017-12-10, 14:36
  #14
Medlem
Sätt ett par glasögon på henne så är det fixat...
https://s33.postimg.org/b85m998wv/JA4d_F5_E.png

Förstår inte den hårda kritiken faktiskt. Jag hade en lärare en gång med större ögon än så.
Citera
2017-12-10, 17:24
  #15
Medlem
Jonipoons avatar
Ser riktigt bra ut. Verkar bli en film jag kommer sitta och genuint njuta av. Den känns väldigt icke-PK och sincere.
Citera
2017-12-11, 19:36
  #16
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Uncanny valley så det skriker om det.

Kanske är meningen för att visa hon är en android. Men vad vet jag



Är jävligt kluven till alla spelfilms remakes av min anime ungdom på 90-talet. Hörde akira skall göras om den med. Men Ghost in the Shell gillade jag med hon snyggingen
__________________
Senast redigerad av fuska 2017-12-11 kl. 19:53. Anledning: Dö Alex dö
Citera
2017-12-12, 05:03
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Kanske är meningen för att visa hon är en android. Men vad vet jag



Är jävligt kluven till alla spelfilms remakes av min anime ungdom på 90-talet. Hörde akira skall göras om den med. Men Ghost in the Shell gillade jag med hon snyggingen

Kunde väl kanske funkat om hon såg ut som en fysisk del av världen, men resultatet blir mest att det ser ut som man klippt in ett pixar-huvud i en spelfilm.
Citera
2019-03-27, 13:26
  #18
Medlem
Autismpowers avatar
Sorry för bump men fyfan vad jag älskar den här filmen så jävla bra den blev! Sett den tre gånger på bio(bara sett en film två gånger tidigare och det var Camerons förra film) och hade väntat lika länge som TS på den, synd att inte fler sett den, marknadsföringen av filmen var ju inte direkt bra. Hoppas på att tillräckligt med folk köper den på blu-ray osv. så vi får se uppföljaren också.

Hittills har den dragit in 400 miljoner dollar med en produktionsbudget på 170 miljoner. Läst att den i princip bara precis tjänat tillbaka pengarna eller kommer göra så.

Aldrig heller varit med om en film som fått sådan kultföljarskara som den här filmen. De flesta som sett den gillade den och många är helt besatta av den, vet många som sett den typ åtta eller mer gånger
__________________
Senast redigerad av Autismpower 2019-03-27 kl. 13:32.
Citera
2019-03-27, 13:34
  #19
Medlem
Autismpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Kanske är meningen för att visa hon är en android. Men vad vet jag



Är jävligt kluven till alla spelfilms remakes av min anime ungdom på 90-talet. Hörde akira skall göras om den med. Men Ghost in the Shell gillade jag med hon snyggingen
Hon är en cyborg inte en android eller robot. Ghost In The Shell sög stenhårt tyckte jag den var riktigt stel och de slaktade ursprungsmaterialet totalt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback