2014-07-21, 21:18
Medlem
Hej jag har fått mer och mer problem med minn lagrings disk (C:) jag kan inte få bort saker från disken och den bara fylls på är det någon som vet hur man kan ta bort alla program som man själv har installerat och inte följde med när jag köpte datorn eller kanske någon vet hur man kan återställa windows som när jag köpte datorn. Ps.. jag har windows 7 PPs. jag har en asus.
Citera
2014-07-21, 21:24
Medlem
194.18.169.38s avatar
F9 vid boot
Citera
2014-07-21, 21:26
Medlem
Pajons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashligtGuy
Hej jag har fått mer och mer problem med minn lagrings disk (C jag kan inte få bort saker från disken och den bara fylls på är det någon som vet hur man kan ta bort alla program som man själv har installerat och inte följde med när jag köpte datorn eller kanske någon vet hur man kan återställa windows som när jag köpte datorn. Ps.. jag har windows 7 PPs. jag har en asus.

Köpte du original? Inga skivor med?
Själv har jag en laptop där allt är lagrat på en partition... bara att välja att återställa. Hur ser det ut för dig?
Citera
2014-07-21, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pajon
Köpte du original? Inga skivor med?
Själv har jag en laptop där allt är lagrat på en partition... bara att välja att återställa. Hur ser det ut för dig?

jag köpte en färdig laptop med windows redan installerat
Citera
2014-07-22, 12:04
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashligtGuy
jag köpte en färdig laptop med windows redan installerat

Tar del av datorn manual som då medföljde vid köp. Finner du ingen manual så finns det och hämta hem från tillverkarens hemsida. Där står det hur man utför en fabriksåterställning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in