Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-07-20, 01:41
  #1
Medlem
Birgervafans avatar
Hej jag kom nyss över ett nytt sorts "fenomen" på youtube. En ny gangsterrappare vid namnet N "Näbil". Han ska tydligen vara med i Sebbe "Staxx" kartellens nya protegé och tydligen vara "äkta". Blev lite nyfiken på hur äkta denna man kan vara då han nämner sin såkallade "Gun" och Rs6or i varje mening.

Den ända infon jag har är egentligen att han heter Näbil och kommer ifrån Fittja. Syns ofta med på Sebbes instagram gör han också. Jag vet även att han är halv finsk.. Och hans fullständiga namn kan ha nämnts i ett program i SVT där Sebbe som vanligt står och ska visa Sveriges underklass. I det avsnittet tar "N" med dom ner i Fittjas "underjord" där av flera av Näbils snälla kompisar hänger. Så vem är denna Näbil? Han rappar som sina miljoner, sina rs6or, sina pistoler och sin såkallade stress så ofta att någon måste sprungit på honom. Eller är denna man en myt?

Här är hans instagram och en av hans låtar http://instagram.com/nghettostar

http://m.youtube.com/watch?v=JNEU6LgO1Xs

Ber om ursäkt ifall tråden är felplacerad!
Citera
2014-07-21, 11:17
  #2
Medlem
Pjurrans avatar
Jag har hört att han jobbar på sin nya platta, alla guzzar i orten är orrar! Samt att han blivit signad av bert karlsson!
Citera
2014-08-07, 03:44
  #3
Medlem
Unanswereds avatar
Ska tydligen vara väldigt nära vän med grabben som blev skjuten i guldaffärs? Rånet, Hassan.
Så han har tatuerat "rip Hassan" på handleden.
Har även hört att han vann 6 miljoner på hästar så han lever inte som yrkeskriminell längre.
Han lägger ut videos ibland där han drar en ladd men tar bort dom när han nyktrat till hahah.
Citera
2014-08-07, 04:34
  #4
Medlem
bobhnuds avatar
Jaha, sicket jävla slödder han verkar vara. Jag fattar inte att detta typ av pack får en massa massmedial uppmärksamhet, tig ihjäl dem och bura in dem och kasta bort nyckeln om de begår brott.
Citera
2014-08-07, 14:37
  #5
Medlem
GinaCaranoFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unanswered
Ska tydligen vara väldigt nära vän med grabben som blev skjuten i guldaffärs? Rånet, Hassan.
Så han har tatuerat "rip Hassan" på handleden.
Så han var kompis med den kände idioten "Hassan Halvhuvud", rånaren som med sin soft air AK47a sköt plastkulor mot beväpnade poliser och fick halva huvudet bortskjutet.
Citera
2014-08-07, 17:32
  #6
Medlem
Birgervafans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unanswered
Ska tydligen vara väldigt nära vän med grabben som blev skjuten i guldaffärs? Rånet, Hassan.
Så han har tatuerat "rip Hassan" på handleden.
Har även hört att han vann 6 miljoner på hästar så han lever inte som yrkeskriminell längre.
Han lägger ut videos ibland där han drar en ladd men tar bort dom när han nyktrat till hahah.

Det där med att lägger upp videos när han drar ladd har jag också hört.
Fick höra att han testar sina produkter men att det fick väääääldigt dålig respons av hans följare
När vann han dom pengarna?
Citera
2014-09-19, 02:06
  #7
Medlem
Unanswereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birgervafan
Det där med att lägger upp videos när han drar ladd har jag också hört.
Fick höra att han testar sina produkter men att det fick väääääldigt dålig respons av hans följare
När vann han dom pengarna?

Ingen aning men han spenderar som fan.
Hade en bot på en av hans bilar och istället för att paya den så köpte han en ny ahaha.
Nu satsar han på musiken tillsammans med Kartellen, 24K, Aliammo och resten av dom
Citera
2014-09-19, 13:01
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unanswered
Ska tydligen vara väldigt nära vän med grabben som blev skjuten i guldaffärs? Rånet, Hassan.
Så han har tatuerat "rip Hassan" på handleden.
Har även hört att han vann 6 miljoner på hästar så han lever inte som yrkeskriminell längre.
Han lägger ut videos ibland där han drar en ladd men tar bort dom när han nyktrat till hahah.

Det fetade är väl standard att påstå om man varit med om ett lyckat rån. Med en köpt vinstbong är det lättare att förklara var pengarna kommer från.
Citera
2014-09-19, 19:48
  #9
Medlem
Birgervafans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unanswered
Ingen aning men han spenderar som fan.
Hade en bot på en av hans bilar och istället för att paya den så köpte han en ny ahaha.
Nu satsar han på musiken tillsammans med Kartellen, 24K, Aliammo och resten av dom

Vad cruisar han runt i för bil nu?
Har han lagt sitt kriminella liv helt åt sidan alltså?
Citera
2014-10-05, 16:13
  #10
Medlem
Unanswereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nkoik
Det fetade är väl standard att påstå om man varit med om ett lyckat rån. Med en köpt vinstbong är det lättare att förklara var pengarna kommer från.

hahah mycket möjligt
Citera
2014-10-05, 16:14
  #11
Medlem
Unanswereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birgervafan
Vad cruisar han runt i för bil nu?
Har han lagt sitt kriminella liv helt åt sidan alltså?

Han kör audi, vet dock inte om an har flera bilar osv.
haha, officielt iaf. Tror att han har slutat med allt för att hinna turnera med kartellen osv men det är spikat att han fortfarande brukar jävla massa droger
Citera
2015-11-21, 19:25
  #12
Medlem
Han är råtung

Släppt ep igår, "Änglar & Demoner"

"Mucka till samma skit, fann min medicin// horan klädd i vitt hette Madame Kokain// Tårar på min mammas kind, det trolla jag svär// 100 spänn på Berlusconi, dollarmiljonär //"

Lyssna å njut

https://play.spotify.com/album/66LhXdLiS8sJBUfkRXkAeU
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback